De nieuwe site is echt even wennen. Jammer dat de clubs weg zijn! Wel een mooie lay-out, veel moderner!
Ik vind het best mooi geworden, even wennen gewoon. Hopelijk kunnen we later ook de banners in de rechtop telefoonversie zien!
Ik heb ook een iPhone, maar bij mij werkt draaien wel Ik zie dan meer informatie van het profiel en handtekeningen onder de posts.
Als je op het blauwe bolletje klikt wat voor de naam staat. Dan kom je automatisch op het eerst nieuwe bericht waar je bent gebleven
@Beheer Wat houdt eigenlijk je statusbericht in bij je acount? Ik heb daar vandaag wat ingevuld, maar zie dat niet in mijn handtekening staan, waar kan ik dat vinden dan? Ik kn er denk ik ook wel aan wennen
@Beheer. Kan er onder de topics ook nog een balk komen zodat je terug kan naar het overzicht? Nu moet ik weer helemaal naar boven scrollen als ik weer op 'forum -> de lounge' wil klikken. Zou erg fijn zijn als dat ook onderaan zou komen
Vind t eigenlijk wel mooi... al is deze autist wel van de leg Komende tijd met 2 linker handen op het forum!
Ik dacht serieus echt dat ik op de verkeerde website zat, ik ben namelijk nog niet zo lang lid en heb dus niet lang meer van de oude layout kunnen genieten haha ...
ik vind het zo druk de nieuwe site,vond de oude veel rustiger ,krijg pijn in mijn ogen als ik hier lang naar kijk
Ik geloof dat ik het tof vind, ik kan hier in elk geval wel aan wennen! Sowieso blij dat het niet meer zo roze is.
Ik ben ook al aardig gewend en ik vind de meeste dingen echt een grote verbetering. Zeker wel tevreden...het is mooier dan het vorige forum en meer modern.
Enige minpunt wat ik tot nu toe ervaar is dat als ik in een topic zit, en ik ben onderaan met lezen, ik weer helemaal naar boven moet scrollen om weer terug te gaan naar het forum. Onderaan de pagina dezelfde optie zou fijner en gebruiksvriendelijker zijn.
Site zelf kom ik nooit. Enkel het forum. Op zich wel redelijk alleen de kleur van quotes vind ik wat minder. Ben door dit topic gegaan en heb nu echt wel hoofdpijn van de quotes te lezen. Deze zouden wel iets donkerder mogen.