Nu een aantal dagen gewend, en vind het toch wel een fijn forum geworden zo. Handtekeningen weer terug, gelukkig hihi. Ik gebruik veel ipv het scrollen de pijl die (op je mobiel ) aan de rechterkant verschijnt om direct naar het eind of begin van de pagina te gaan. Erg handig!
Ik vind m naar onder eigenlijk minder handig, aangezien je echt helemaal aan het eind komt... Ik moet dan weer naar boven scrollen, langs de online leden, de difrax 'reclame' en weet ik wat niet meer... Ik kan dus net zo goed vanaf begin naar beneden scrollen naar het desbetreffende bericht ipv onder naar boven naar het bericht. Naar boven is hij wel heel handig
@Beheer Wanneer kunnen we onze eigen emoticons (via toetsenbord) weer gebruiken? Is veel handiger en veel meer keuze.
Volgens mij kiezen mensen er zelf voor om die foto's klein te maken... Nadat je een bestand heb geüpload, kun je klikken op 'miniatuur' of 'volledige afbeelding'. Even testen Ik zie deze afbeelding gewoon groot. Jullie ook?
Yep zie hem ook groot idd! Ja mij is het ook gelukt idd jammer dat de rest dat niet doet haha leest toch veel prettiger vind ik
@Beheer Ik heb nog geen reactie gehad om meer berichten per pagina te krijgen En hoe zie je dat een topic een pollheeft? Zoals bij babynamen