Ik zie geen banners en handtekeningen. Vind het er op zich wel gelikt uitzien. Het is wennen, dat wel.
En we gaan weer verder Maar daar gaat dus gewoon wat meer tijd in zitten. Even geduld dus. Berichten weer kunnen wijzigen zou fijn zijn......soms klik je te snel of op een verkeerde knop......vooral mobiel wel (eens) last van. Handtekeningen kan ik ook niet zien. Das wel prettig qua herkenning Verder nog niet ergens tegenaan gelopen. Succes met de finetuning beheer!
Oh nee toch, dat was een van de weinige plekken die ik bezocht. Wist ik niet Had een leuk groepje waarmee we tegen het eind van onze zwangerschap lopen.
Alles is gewoon meeverhuisd (behalve clubs). Dus ook"stel je vraag an **" . Ik had verwacht dat alles wat opgeschoond zou worden, maar misschien raakt iedereen dan nog meer van slag. Ik scroll me wel het leplazarus en mis de handtekeningen. Verder gaat het wel.
Mooie kleuren! Gewoon even wennen, straks weten we niet meer beter. Alleen wat is dat met al dat Engels?
Aah ik hoop dat de handtekeningen wel weer terug komen op de telefoon! Wel fijn om direct te kunnen zien of iemand zwanger is of niet. Of anders dat je de desktop versie kan aanzetten op je telefoon. Foto's in het buik forum zijn helaas ook erg klein op de telefoon.. Verder mooie site, maar moet wel héél erg wennen.
Dat worden veel overstappen naar geheime fb groepjes dan als de clubs weg zijn. Vind het ook erg jammer dat de banners weg zijn. Praat vaak makkelijker als je meer info weet . Verder laat ik het nog maar even op me af komen.
Ik kan gewoon klikken op 'desktopversie opvragen' op mijn telefoon. Bedoelen jullie dat? Bij de instellingen van browser. Dus nu zie ik handtekeningen en zo.
Toch jammer dat je via je mobiel geen banners ziet en je teveel moet scrollen. De nieuwe site moest juist telefoonvriendelijk worden. Afwachten maar wat er nog verandert wordt.