Bij iPhone heb je dat vierkant met pijl en als je dat aandrukt dan ga je naar rechts en staat er desktop site opvragen. Doet het niet trouwens, ik krijg gewoon dit.
OpZich leuke kleurtjes, vind alleen die emoticons nog helemaal niets haha, ik kan ook nergens vinden hoe ik de instellingen op mijn telefoon op desktop versie kan zetten, ik mis ook het " laatste" pagina knopje, soms volgde ik een topic en dan klikte ik gewoon op laatste pagina om verder te lezen, Vorige keer ook de switch mee gemaakt en dat vond ik ook tien keer over niets terwijl het een paar weken later prima bleek te wezen dat zal nu wel weer zo zijn, dus voor ik zeg dat ik het niets vind .... Wacht ik even een paar weken haha
Ook op de laptop is het megascrollen. De berichten zijn gewoon echt heel groot. Taal kan je rechts onderaan de site instellen op Nederlands. Ik vind de kleuren veel te licht. Te weinig contrast tussen het wit van de berichten en het lichtblauw van de achtergrond.
Ik vind het er erg mooi uit zien op mobiel! Even wennen maar dat komt vast goed. Beheer bedankt voor al jullie werk, (wat een klus moet het zijn geweest!) succes met de finetuning.
Op het oude forum kon ik in één keer 4/5 berichten lezen ofzo, als zs niet te lang waren. Nu 2 max, ook al zijn deze kort. Moet dit een vooruitgang zijn? Ik dacht dat het fijner zou werken op mobiel?
Ik heb er wel mega veel reclame tussen zitten... verder ziet het er wel oke uit en is het even wennen. En ik mis de banners!
Jammer van de reclame tussendoor. Verder vind ik het er op zich wel oké uit zien, denk dat ik hier wel aan kan wennen
Ik vind het wel mooi. Wel wat groot dus dat is even wennen. Ik vind het wel jammer dat je geen handtekeningen kan zien onderaan de berichten.