Hoi , Ik ben Vicky en ben al een paar dagen verslaafd aan deze site. Mijn man en ik hebben besloten om te stoppen met de pil. Mijn man is 28 en wil al veel langer kinderen. Ik ben zelf nog maar een jaartje afgestudeerd en ben de nuchtere van ons beide. Ik wou eerst een jaartje werken voor we aan kinderen beginnen. Maar sinds ik gestopt ben met de pil (17 juli) zijn de rollen omgedraaid. Nu is mijn man de nuchtere en ik diegene die niet meer logisch kan nadenken. Nu ik eindelijk het besluit heb genomen om aan kindjes te beginnen, wil ik ook dat het zo snel mogelijk gebeurd (ook al weet ik dat dat niet kan ). Omdat ik in het onderwijs sta ben ik nu twee maanden thuis (woon in België). Hierdoor heb ik geen afleiding gedurende de dag, met als gevolg dat ik voortdurend bezig met het zwanger worden. Mijn man zegt dat ik er niet te veel mee bezig mag zijn. maar dat is gemakkelijker gezegt dan gedaan. Ik hoop dat ik niet de enige ben die denkt dat ze zot wordt. Bedankt alvast om te luisteren naar mijn probleempjes. Vicky
Hoi hoi Ik zou zeggen: "join the club" Je bent echt niet de enigste. Daarom is dit ook zo'n verslavend forum !!! Ik kijk maar een keer of 20 per dag op het forum Het is voor andere heel makkelijk om te zeggen, ben er niet te veel mee bezig. Maar ja , wat is teveel ?? Als jij je er prettig bij voelt moet je het gewoon doen. In elk geval veel succes met klussen... Groetjes Gavor
Welkom. Ik denk idd dat iedereen die zwanger wil worden er mee bezig is. Ik zelf heb het in vlagen. De ene keer denk ik er heel de dag aan en baal ik er echt van dat het nu zo lang duurt (bijna 2 jaar) en soms heb ik zo iets van, pfff, ik zie het allemaal wel hoor. Maar nu ik de site heb ontdekt, kriebelt het wel weer. Ik zou zeggen geniet van alles wat je hier ziet en ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal verlopen voor je. X Debbs
Welkom en heel veel plezier hier!! Dit is inderdaad echt een verslaving, maar ook een uitlaatklep. De meeste mensen zeggen nog niks tegen de mensen in de omgeving (net zoals ons) dat ze zwanger willen worden. Maar op dit Forum kun je er altijd over praten. Veel succes. Liefs Neia
Hoi hoi, idd, ik ook ben er bijna altijd wel mee bezig en zoniet dan toch onbewust wel. we zijn al een paar maanden aan het oefenen en aan het genieten zo maar te zeggen, maar t mag van mij nu idd wel een keertje gebeuren, zeker met al die zwangere vrouwen om me heen. (het lijkt wel alsof ze uit ieder gaatje en hoekje komen lopen ) gewoon lekker hier blijven lezen toch.... (kun je tenminste wel je ei kwijt liefs
Hey Ik ben ook een verslavend Belgje van dit forum... heb het toevallig ontdekt toen ik even in Google: "zwanger worden" intypte. Ik ben sinds januari gestopt met de pil (mijn hele verhaal kan je lezen bij Liesje25, maar hier even kort), en sindsdien wil ik ook dat het vlug gaat. Maar ja, niet dus.. Twee vriendinnen van mij zijn zwanger én dus lukt het helemaal niet om de raad van enkele op te volgen van "denk er niet teveel meer aan en dan komt het vanzelf". Niet gemakkelijk als je deze twee vriendinnen elke week meerdere malen tegen het lijf loopt! Ik probeer nu met hun wat mee te praten over hun zwangerschap én zie uit naar de geboorte van deze twee spruiten. Maar ik begin de moed langzaam op te geven.. de sex bij ons is nu puur gebaseerd (bij mij toch) op "JOEPIE, WE GAAN EEN KINDJE MAKEN" én ik geniet er niet meer van. Misschien moet ik toch het helemaal van me afzetten én gewoon genieten van mijn ventje. Toch voor jou, meid, GEEF DE MOED NIET OP (zoals ik), of we kunnen mekaar misschien even aanmoedigen! Groetjes xx Liesje
Hoi lieve meiden. Ik kan er over mee praten hoor als het gaat over te veel er mee bezig zijn. Mijn vriend en ik hebben 21 juni besloten om te proberen zwanger te worden en een week later mijn laatste pil in genomen. De eerste paar dagen was ik er de hele dag mee bezig en kon bijna aan niets anders meer denken. Daarna zakte het een beetje af en was ik er wel mee bezig maar wel minder. Dit weekeind is het weer heel erg aanwezig en wil ik eigenlijk aleen maar vrijen om zo snel mogelijk zwanger te worden. Ik besef heel goed dat het heel lang kan duren maar toch. En als mijn vriend geen zin heeft dan kan ik er bijhoorlijk van balen want ik wil wel dus. Eigenlijk erg egoistische van mij zelf vind ik om aleen aan mij zelf te denken. Maar ja zo ben ik er dus mee bezig en om eerlijk te zeggen vind ik het niet fijn omdat ik andere leuke dingen mis omdat ik aleen maar daar mee bezig ben. Hoe moeilijk het ook is ik ga proberen minder er mee bezig te zijn en gewoon lekker te genieten. Dan komt het van zelf wel hoop ik. Als ik er zo veel mee bezig ben gaat het mij straks nog tegen staan en dat wil ik ook niet. Lieve meiden die ook nog niet zwanger zijn veel sterkte en mischien kunnen we elkaar steunen als we het een beetje moeilijk hebben. Dit weekeind is wel erg moeilijk geweest voor mij. Dikke knuffel Teddy.
Teddy, Bedankt voor de steun! Heb vandaag tot 3x toe gehuild, omdat..heel stom hoor.. was naar de televisie aan het kijken, én in elk programma, film, e.d. kwam het woord zwanger, baby, kind voor. Om zot te worden! Kreeg het heel erg moeilijk en ben in tranen uitgebarsten. Mijn vriend was niet thuis, wat een geluk. Hij begrijpt het niet dat ik er zo mee in zit en laat het niet merken ook. Ik heb besloten er de brui aan te geven én zeg even vaarwel op het forum. (voor een paar maandjes) Wie me wil schrijven, mag dat via mijn email. ik antwoord én steun jullie zéker verder! Tot nog es! xx groetjes (van een beetje depri-Belgje)
Jammer dat je weg gaat maar begrijpje wel hoor. Lieve meid heel veel sterkte met alles en hou je goed he. Je bent altijd weer welkom hier hoor en dan praat ik denk ik niet aleen over mij zelf. Dikke knuf van Teddy.