Hallo allemaal, Even voorstellen, ik ben Veronique, 28j, uit België, heb 2 kindjes van 7j en 8m, en ben aan het proberen om voor een 3de maal zwanger te worden, waarschijnlijk denken jullie, nù al???? Maar we willen dat de jongste en de toekomstige kort bij elkaar liggen qua leeftijd. En je weet natuurlijk nooit hoe lang het duurt hé? De vorige keren ben ik zwanger geworden terwijl ik de pil nam, nu heb ik in januari mijn laatste strip genomen, en blijkt dat het toch niet zo simpel is. In ieder geval, ben blij dat ik deze site heb gevonden, zo moet ik niet constant tegen mijn ventje zeuren of vragen stellen waarvan ik al weet dat hij mij geen antwoord kan geven Tot gauw, dikke knuffel, Veronique
welkom en heel veel succes met zwanger worden! ben zelf ook een keer door de pil zwanger geworden (mercilon) daarna direct na het stoppen van de pil en zijn nu al weer in de 8e ronde beland..
nee hoor ik denk dat niet ikzelf heb er ook 2 in een jaar gehad omdat wij ook de leeftijden bij elkaar wilde houden maar dat het zo snel ging hadden wij ook geen rekening mee gehouden aangezien ik voor de eerste 4 jaar ziekenhuis in en uit heb gelopen maar na 2 en halve maand na me bevalling alweer zwanger daar keken we wel even van op dus meis klus ze en hopelijk raak je snel zwanger veel plezier op het forum
Bedankt allemaal voor de hartelijke welkom, , het is echt pleznt om zo de meningen van verschillende te lezen, als je zo het forum overloopt, en al de tips die je leert, ongelooflijk!!! tot gauw allemaal, dikke knuffel
Hoi! Welkom hier! 2 nieuwe belgen ineens (zie liesje25), tof! Veel succes, dat er maar vlug een derde op komst mag zijn!
Hey Ilse én Veronique Dit is het andere Belgje! Mijn hele verhaal (ben even depri om het te vertellen) kan je lezen bij mijn berichten e.d. Ja, ben depri, zie het helemaal niet meer zitten nu. Al 8 maand zijn we bezig om zwanger te worden. Moet wel bekennen, het klussen gebeurt niet meer zo vaak. Deze maand nog maar 1 keer! De zin is weg omdat het gewoon op dat zwanger worden is gefocused. Ik ga deze maand proberen om mijn ventje zo ver te krijgen dat we toch regelmatig klussen... maar ja, zo pushen doe ik niet graag. Begrijpen jullie? Hoe doen jullie dat? Groetjes uit het Belgenland! xxx