nieuweling met vragen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabinetje, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Ik zie trouwens dat je vandaag kunt testen?!.. wat spannend! ik ben erg benieuwd!... hoop op iets positiefs voor jullie! heel veel succes!

liefs,

2. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    hoi hoi,

ik had inderdaad het gemiddelde genomen omdat mijn ongi vrij onregelmatig was vandaar.. ik wist ook niet echt meer duidelijk wat nou m'n eerste dan van m'n laatste ongi was.. maar terug gerekend kon dit het beste kloppen... niks is zeker natuurlijk...

maar die ovulatietesten zijn in bestelling dus dan komt er meer duidelijkheid hoop ik!

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Zelf merkte ik helemaal niet dat ik zwanger ben. Had een paar dagen voor mn NOD een beetje bruinig bloedverlies dus dacht dat ik die maand gewoon te vroeg ongi geworden was. Mijn cyclus was altijd heel onregelmatig dus dat was niet vreemd.
    Maar dat bloedverlies was maar een halve dag en daarna niet meer. Toen ik de test deed verwachte ik er eigenlijk ook helemaal niks van. de testen waren de eerste paar dagen heel vaag positief. Pas na een week werd het echt heel duidelijk.

Ben nu 6 wkn en heb eigenlijk alleen last van gevoelige borsten en een zeurend gevoel in mn onderbuik. Mijn vriend zegt dat ik wat emotioneler ben, maar dat heb ik zelf niet zo door.

Maar toen ik dus de test deed had ik echt nergens last van.
    Maar dat is bij elke vrouw natuurlijk anders.

Maar bij jou is het dus nog steeds spannend!
    Laat maar weten hoe het afloopt!

X Suzan

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi..
    Ik heb ook een vraag.. mijn laatste pil strip loopt ten einde en daarna begin ik niet op nieuw!
    Mijn partner en ik hebben namelijk besloten dat een kindje welkom is.. We hebben momenteel wel 2 huizen, maar we hopen dat over een jaar alles beter gaat en in ieder geval 1 van de 2 weg is.. Zo niet komen we er ook wel uit!
    Maar mijn vraag..
    Mijn idee was.. ik stop nadat de strip op is.. Dan krijg ik de normale stopweek met ongi/ontrekkingsbloeding en dan gaat daarna gewoon minimaal 3 weken de cyclus aan de gang..
    Alleen nou denk ik ineens.. wat als dat betekend dat mijn lichaam denkt: hee geen pil dus 2 weken achter elkaar ongi

wat is jullie ervaring? Na de stopweek-ongi gewoon niet ongi voor een paar weken? of zoals ik zei dat je lichaam na de stopweek denkt laat ik eens ongi worden?

5. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    ja het is bij iedereen anders.. dat is ook zo.. mijn cyclus is ook vrij onregelmatig dus kan ook nergens vanuit gaan... zo als ik al zei afgelopen 1,5 week heb ik echt sterk 't gevoel gehad dat ik misschien wel zwanger kon zijn... maar sinds de afgelopen 3 dagen totaal niet.. heb ook nergens last meer van.. maar het gevoel dat ik ongi moet worden heb ik ook niet terwijl ik daar anders aardig last van had.. ook toen ik de pil nog slikte...

naja we zien het wel.. het duurd nog even om te testen als ik van de banner uit moet gaan.. en wie weet hoef ik niet eens te testen en ben ik al ongi geworden..!

je krijgt het zeker te horen!

liefs,

6. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    hoi hoi!

er komt voor jullie dus ook een spannende tijd aan!..
    ik moet eerlijk zeggen.. elk lichaam reageert anders na het stoppen van de pil... toen ik stopte was ik een week ongesteld.. daarna een week niet en toen in 1x 2 dagen.. en sindsdien niet meer ongesteld geworden.... dus voor ons ook erg onzeker allemaal....

het kan ook zo zijn als je stopt dat het een aantal maanden kan duren voor je weer ongi wordt.. je lichaam moet meestal ontpillen.. zoals ik al zei.. elke lichaam is anders..

ik hoop voor jullie dat het snel gaat lukken!
    succes!

liefs,

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Thanks!
    Maar reken jij de "stopweek" als ongi? Want ik neem aan dat als ik de laatste pil van de strip neem dat ik dan eigenlijk eerst een stopweek heb.. snappie?

Maar word idd spannend!
    Ben echt benieuwd en hoop dat mijn lichaam snel weer op orde is..

Hoop dat ook bij jou snel weer alles ok is!

8. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    Nee helaas onze test is negatief even afwachten tot over een paar dagen maar goed om er niet mee bezig te zijn is makkelijker gezegd dan gedaan het lukt soms erg aardig maar er zijn van die momenten als mensen in je omgeving wel zwanger worden en hier erg mee bezig zijn best erg moeilijk om er zelf niet aan te denken

9. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    ooow wat balen zeg!... misschien over een paar dagen dat ie hem wel positief test! hoop het echt voor je!... maar er niet mee bezig zijn is inderdaad knap lastig als jet zo graag wilt!

nou succes nog ik hoop dat er nog goed nieuwe uitkomt over een paar dagen.. zo niet heel veel succes bij de volgende ronde!

liefs,

10. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    bedankt we wachten maar af ik hoop dat 2009 voor ons meer geluk zal brengen

Deel Deze Pagina