Nieuweling wilt verhaal doen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Xanoniempje, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik was in ronde 8 zwanger... En hoe cliche... die maand heb ik maar weinig tijd gehad om me bezig te houden met symptomen, eisprongen enz.. (kerst/ oud op nieuw)

2. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben dus ook nieuw hier. Ik heb 23 maart de laatste pil gehad. Het was niet onze bedoeling om meteen zwanger te raken, eerst even ontpillen. Ik ben vervolgens op 5 mei(38 dagen) en 12 juni(39 dagen ongesteld geworden. Nu zit ik ondertussen op dag 40 en nog niks. We zijn eindelijk aan beland in een periode dat we er wel voor willen gaan en nu wordt ik niet ongesteld! Ik had afgelopen donderdag op vrijdag nacht dat ik enorm misselijk was en rommelende darmen en daar bleef het bij. Vanmorgen was ik toch te nieuwsgierig of ik niet toch zwanger was maar de test wees uit van niet.
    Nu heb ik dus niet echt een regelmatige cyclus en daarbij ook nog eens een hele lange! Ik ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die ook graag wilden en een maand lang om de dag sex hebben gehad en wat daar de resultaten van waren. Spreid je winkansen zou ik zeggen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven elke keer.

3. YanaLayli

YanaLayli Lid

22 jul 2012
    16
    0
    0
    Teamleidster
    Enschede
    hoi nieuweling,

Ik ben hier ook nieuw hier. we zijn vanaf april gestopt met de pil, ik heb dus een korte cyclus gehad eerst na 3 weken ong, en daarna na 27, en 28 dagen.
    Nu moet ik nog 7 dagen, en heb wel last van allerlij alles:s Steken in de onderbuik en wat rommelig gevoel, even afwachten nog...

Maar toen ik zwanger wilde worden van de eerste had ik ook lange cyclussen, en als ik gestest had en hij was negatief, bleef hij meestal wel negatief, sorry. dat rommelige gevoel zou waarschijn lijk het begin weer zijn van een menstruatie.
    Maar ik hoop voor je dat je het mis hebt natuurlijk.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meid, ik kan me voorstellen als je besluit voor een kindje te gaan dat iedere maand je te lang is.. Ik spreek inmiddels uit ervaring ( zie banner) dat het echt niet vanzelfsprekend is dat het binnen een jaar lukt. Natuurlijk wil ik niemand ontmoedigen, maar echt probeer het relaxed te bekijken en voor jezelf er ontspannen mee om te gaan. Ik hoop dat het je snel gegund is, maar als je de weg moet gaan die wij gaan, heb je nog maanden zat om je druk te maken. Onze gyn zei dat je na anderhalf jaar pas echt zorgen mag gaan maken in tegenstelling tot de meesten die het over een jaar hebben. Geniet van deze spannende maanden ook al is het soms moeilijk! Het is tenslotte een mooi geheimpje dat jij en je partner hebben...

5. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Dat wordt vanaf nu mijn motto!

Spreid je winkansen! :D

Deel Deze Pagina