dag dames ik ben nu een week overtijd van de week paar keer getest negatief...wel voel ik me al 2 dagen opgefokt of dat nou door de onzekerheid komt of de hormonen....ik zit pas in de 2de ronde dus ik weet dat het erg vroeg is om al zwanger te zijn maar laat die duivel dan maar komen want ik wordt hier niet echt vrolijk van....ik voel van alles in mijn lichaam gevoelige(.)(.)moeheid...huilen om alles mja...dat heb je ook als je ongi meot worden wel heb ik 2 weken geleden ontzettende krampen gehad onder in mijn buik echt dat ik even plat moest want kon t niet houden van de pijn weten jullie mischien wat dit kan betekenen?liefs sjaantje!
Hoi Sjaantje, Ik had maandag steekjes in mijn buik. Ik hoefde niet plat, maar het voelde niet prettig. Dit zou bij mij de mogelijke innestelingsdag geweest kunnen zijn. Vanaf mijn eisprong had ik last van afscheiding en pijnlijke borsten. Ben ook heel erg moe. Voor mij is het de 2e ronde. Vorige ronde had ik ook pijnlijke borsten, maar werd toen een paar dagen later ongi. Vervelend he dat wachten. Succes meid!
nou dan hebben wij precies het zelfde afwachten dus spannend he!ik heb besloten om maandag nog keer te testen en dan zien we wel weer verder jij ook heel veel succes met alles!liefs sjaantje
Hou er wel rekening mee dat het allemaal met ontpillen te maken kan hebben. Ik denk dat ik in de eerste ronde geen eisprong heb gehad en dat juist deze ronde wel heb gevoeld. Jij ook heel veel succes en hoop te horen hoe je test was. Ik moet helaas nog even wachten, grrr.
nou de duivel is net langs geweest kun je zien hoe je lichaam je voor de gek kan houden met je moeheid misselijk enz....heb me eigen nu voorgenomen vlg ronde niet meer zo in de spanning te gaan zitten,,,want de teleurstelling blijft groter...zit ok pas een mn tweede ronde dus wat zeur ik nou.....maarja tis niet leuk damens succes allemaal en fijn weekend liefs sjaantje
Hier nog eentje die lekker aan het ontpillen is Ben met mn vorige 2 cyclussen ook wel een beetje verwend, 25 en 26 dagen. Nu zit ik alweer op dag 36 En nog geen enkel spoor van een menstruatie te bekennen. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik maar een test doen. Maarja het kan goed zijn dat ik nu gewoon een langer cyclus heb. Zijn er meer meiden die de eerste maanden een nette cyclus hadden maar dat het daarna een puinhoop werd? Succes meiden
Ik kan daar nog niet over mee praten. De eerste was bij mij 24 dagen en denk nu weer zo'n beetje. Had de dag van mijn mogelijke eisprong ineens wat klachten. Toch heb ik gelezen dat er mensen zijn die inderdaad de eerste maanden netjes op tijd waren en later ineens een veel langere cyclus hadden. Ik ga daar ook maar van uit, maar vind het eigenlijk wel lekker zo'n korte cyclus. Dan hoef je tenminste niet zo lang te wachten. Succes meid!
ja een vrouwen lichaam zit bijzonder in elkaar he....ik weet nu idd dat t echt ontpillen is eerste maand cyclus van 24 dagen en nu een van 36dagen...dus tja we wachten deze maand dus weer rustig af met de pil was je natuurlijk ook verwent je wist precies waar je aan toe was nu liep ik gewapend met inlegkruisjes en tampons in de tas rond haha normaal had ik 2 dagen last nu dik 3 dagen heel erg heftig dus we gaan gewoon weer aan de slag en we zien het wel jullie ook allemaal heel veel succes!liefs sjaantje
Ja hier nog 1..ik dacht me eerste 2 cyclussen..dat gaat me goed af.. maar het werd steeds erger nu is me hele menstruatie op de hobbel. Heb nu 42 cyclus dagen :O Baal hier ontzettend van..! Succes allemaal.! liefs mariska
@ Mariska Balen is dat he! Ik dacht afgelopen 2 maanden ook van nou dat gaat goed mn lichaam snapt het allemaal nog. Maar nu begin ik wel te balen, zit inmiddels op dag 37 en nog niks te bekennen. Ik heb ook echt niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik weet dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben en dat het te maken heeft met het ontpillen maar ik ga straks toch even een test doen dan weet ik het in ieder geval zeker. Vond jij het ook zo moeilijk om niet te testen toen je van die lange cyclussen had? En wat hou je nu aan om te weten wanneer je je eisprong hebt, of voel jij dat? Succes meid Liefs Biesje
Hoi meiden, ik kijk veel op het forum, maar nog nog niet veel gereageerd. Ben nog niet zo lang bezig, maar moet nu ook echt mn frustraties kwijt. Ben 18 juli gestopt met de Nuvaring. Veel last van de hormonen gehad in de eerste maand. Nu, deze maand, kreeg ik last van pijnlijke borsten, na ong. 2 weken. Dat is nog niet veranderd. Verder had ik helemaal nergens last van. Normaal kan ik voelen als mn ongi eraan komt (stemming, puistjes, trek...) Deze keer niet. De vorige keer was ik maar 3 dagen ongi, benieuwd hoe lang het deze keer duurt. Op zich zijn we dus ook niet lang bezig, maar toch weer ongi worden, stom. Hoor om mij heen ook allemaal mensen die de 1e ronde al raak hebben geschoten. Weet ook wel dat het gemiddelde dan niet uitkomt als iedereen dat heeft... Bah.