Ik zou me ook graag even voorstellen in deze forum. Wij waren net getrouwd en ik ging kort daarna naar de huisarts om de mirena te verwijderen. Afgelopen week kon ik eindelijk testen en bij de tweede test was het positief Ik hoop met jullie de ervaringen te kunnen delen in deze forum. Groetjes!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
@Thomie: Ik ben zwanger volgens CB Alleen het voelt allemaal nog zo vaag en onzeker. Ik heb niet zoveel last gehad van misselijkheid, etc. De eerste ronde meteen raak en dus het voelt zo snel allemaal
Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel leesplezier! Ik hoop dat het bij mij ook niet te lang duurt na mijn mirena Grtjs Fem
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik hoop dat het bij mij ook snel gaat lukken! Ik ga op 6 november mijn mirena eruit laten halen! Houd ons op de hoogte!
Allemaal, bedankt voor jullie berichtjes Op 28 okt gaan wij naar vk voor eerste controle.. oh het kan niet snel genoeg zijn