hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ilonaaa, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaaa

ilonaaa Lid

10 jan 2009
    8
    0
    0
    Ik zal me even voorstellen, ik ben ilona en ben 25 jaar jong! :D heb al een zoontje van bijna twee jaar genaamd justin.
    We zijn bezig met de tweede, heb vandaag een inwendige echo gehad omdat ik al een week of 3 bloed verlies en de test postitief aan geeft. Heb ook bloed onderzoek gehad en die gaf een hcg aan van 72... niet echt een idee van of dit nou juist goed is of minder goed....
    Helaas was er vandaag wel een vruchtzakje tezien maar nog geen vruchtje.... nu moet ik volgende week terug komen om te kijken of er nu wel een vruchtje te vinden is! ik hoop het zo! ik word wel een beetje gek van al dat wachten maar goed er zit niks anders op! ze konden ook nog niet echt zeggen of het nu goed of fout zit dus echt veel wijzer ben ik vandaag niet geworden! ik zou nu net 6 wkn zwanger zijn, en met 7 wkn moeten ze toch echt wel een vruchtje zien! spannend! :confused: weet niet of iemand hier iets meer er vanaf weet, maar dan hoor ik het graag!

Groetjes ilona

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)
    ik hoop voor je dat de volgende echo wel goed is.

3. Crissy77

Crissy77 Lid

12 dec 2008
    81
    0
    0
    Van harte welkom hier. Hoop echt voor je dat er bij de volgende echo wel een vruchtje te zien is. Succes.

Groetjes Crissy

4. Welkom spannend hoor. Ben benieuwd naar je volgende echo ;)

5. ilonaaa

ilonaaa Lid

10 jan 2009
    8
    0
    0
    dank jullie wel, ben ook erg benieuwd, maar het bloedverlies word nu wel wat erger....

6. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    welkom

jennefer

7. nieuwveen

nieuwveen Lid

11 jan 2009
    59
    0
    0
    nieuwkoop
  8. 4days

4days Niet meer actief

Welkom! Spannend idd! Maar ik had ook zelf uitgerekend dat ik al rond de 7 weken zwanger moest zijn, en toen bleek ik ook pas 5 weken zwanger te zijn. En nu hebben we een gezond zoontje. Dus het kan zeker! ;)

9. ilonaaa

ilonaaa Lid

10 jan 2009
    8
    0
    0
    hai cossy
    dus bij jou zagen ze eerst ook niks dan alleen een vruchtzakje? had je toen ook bloedverlies? groetjes ilona

Deel Deze Pagina