Hoi allemaal, Ben 23 jaar, samenwonend en verloofd. Een kindje zou erg leuk zijn Aangemeld op dit leuke forum omdat ik denk dat ik zwanger ben. Dag van ongesteldheid blijft uit en voel me anders dan anders... Ben van plan zo een paar testen te kopen om te zien of het waar is of niet
Zojuist test gedaan van de Kruidvat, bleek helaas negatief te zijn Op dan maar naar de volgende ronde...
Probeer het over 2 dagen eens met ochtendurine. In het begin verdubbeld HcG zit per 2 of 3 dagen, en ochtendurine is geconcentreerder over het algemeen (omdat je 's nachts niet drinkt)
Welkom, en hopelijk ben je snel zwanger! Ik zou idd niet testen voor de nod hoor, straks ben je toch zwanger...
Bedankt allen voor dit warme welkom. Ik heb meerdere testen in huis gehaald...mocht de ongesteldheid langer uitblijven zal ik wederom testen.
Gistermiddag toch een last van buikpijn ineens....had het werkelijk waar nog nooit zo eerder mogen ervaren. Vanmorgen kwam ik erachter dat ik ongesteld was, dus we proberen het de volgende keer maar weer