hallo ik ben een mama van twee meiden en we hebben dus na lang dokteren besloten om nog voor een 3 de kindje te gaan. we hebben een dochter van 5 en een dochter van 2 . waarvan de eerste zwangerschap eigenlijk super verliep ,tot week 39 toen kwamen ze erachter dan ze te klein zou zijn , en idd paar dagen later te wereld kwam met een geboorte gewicht van 1940 gr, na twee jaar was ik zwanger van onze tweede , en toen werden we met de eerste na het zkh gestuurd .en na lang dokteren kwam er uit ze miste een botje in rug dat was een enorme klap. maar goed dan ben je wel al zwanger van de tweede . ik heb alles maar over ons heen laten komen en m,n jongste dochter kwam 7 en halve week te vroeg door loslating moederkoek. na heel wat onderzoeken of we nog een derde kindje konden krijgen hebben we van gyn te horen gekregen dat er geen rede zou zijn om er niet voor te gaan... dus we gaan voor een 3de wondertje. afgelopen begin okt gestopt met de pil en vandaag 2 dagen over tijd . en gister getest licht positief vanmorgen weer getest negatief , maar nog steeds geen ongi wel zwangerschaps kwaaltjes dus afwachten maar iedereen heel veel succes groetjes jessica