'even' voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mura37, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mura37

mura37 Nieuw lid

7 dec 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw hier en ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 36 jaar en heb al heel wat meegemaakt. Ik zal even in het kort mijn verhaal vertellen.
    Toen ik 31 was (2004) ben ik gestopt met de pil. Mijn toenmalige partner zag een kindje blijkbaar toch niet echt zitten (hij durfde niet...) en hield afstand van mij terwijl hij zei toch wel een kindje te willen. Tja, dan lukt het natuurlijk niet. Toch had ik elke maand de hoop dat het toch gelukt was, na drie jaar proberen toch een keer naar het ziekenhuis om te kijken of er iets mis was maar toen bleek ik in 2007 een schildklierziekte te hebben. Hierdoor mocht (en kon waarschijnlijk ook niet) ik niet zwanger worden. Eerst moest dit behandeld worden. Dat is in dec. 2007 gebeurd dmv radioactief jodium. Inmiddels was mijn relatie zeer verslechterd en ik was iemand tegengekomen waar ik zeer sterke gevoelens voor kreeg. Begin jan 2008 zij we uit elkaar gegaan. Begin maart 2008 bleek ik zwanger van mijn nieuwe partner (niet gepland, dit mocht ook nog niet ivm de eerdere behandeling). Deze zwangerschap moest helaas afgebroken worden ivm de gezondheidsrisico's.
    Dit heeft mij en mijn vriend heel veel verdriet gedaan...

Ik ben nogmaals voor mijn ziekte behandeld en deze is nu onder controle. Ik slik wel medicijnen maar dat is een aanvulling op het schildklierhormoon, dit zou geen kwaad kunnen als ik zwanger zou willen worden. Vorige maand ben ik voor controle geweest of ik goed ingesteld ben met mijn medicijnen en ik heb van de internist groen licht gekregen, we mogen proberen zwanger te worden!! We willen allebei heel graag een kindje, mijn partner heeft twee kinderen uit een eerdere relatie maar we willen er zo graag een van ons samen dus ben ik meteen gestopt met de anticonceptie en we gaan ervoor :)!

Ik hoop hier veel info te kunnen vinden en gezellig mee te kletsen op het forum

Groetjes,
    Mura

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Mura welkom hier en succes met het zwanger (willen) worden. Hopelijk heb je snel goed nieuws!

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
  4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36