voorstellen.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door proudmamof2, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmamof2

proudmamof2 Niet meer actief

Hai lieve allemaal.

Ik was officieel hier al 3 jaar actief op dit Forum.
    Maar aangezien er mensen achter mijn zwangerschap zijn gekomen, waarvan ik dat liever niet had, heb mijn profiel opnieuw aanlaten maken met een nieuwe naam!

Bij deze.

ik heb 2 dochters Amy van bijna 5 (in augustus) en Lieke die nu 3 maandjes zou zijn geweest.

Ik ben 24 febuari bevallen van onze jongste dochtertje, die helaas met 35 weken overleden is in de buik. Dit door de gevolgen van 2x een knoop in de navelstreng en de navelstreng 2x om de nek.
    Verscheurt van verdriet.. want we zijn zolang bezig geweest voor ons 2e kindje ander half jaar. We hebben onderzoeken etc gehad.
    En begin vorig jaar bleek ik een infectie te hebben aan mijn baarmoederwand. 3 maanden later ZWANGER van onze Liekke* Helaas niet gelopen zoals het zou moeten gaan.

NU zijn we 3 maanden verder.. onverwacht snel. maar toch super blij mogen we weer in verwachting zijn van ons 3e kindje.
    Ik ben ontzettend bang.. benauwd dat we dit kindje ook verliezen, maar we zijn wel gerust, dat we nu heel streng onder toezicht staan in het ziekenhuis.

Spannende maanden gaan we tegemoet. & we hopen dat alles dit keer voorspoedig voor ons zal verlopen.

Liefs xxx

2. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi proudmamof2,

Welkom ofja welkom terug undercover :)

Wat erg zeg van jullie dochtertje Lieke, heel erg veel sterkte met dit grote verlies!

Maar ook Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet er toch van ondanks alles!

Veel lees/kletsplezier!

Groetjes, 2011Mamma

Deel Deze Pagina