Ook ik ben nieuw!!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door RoxyRox, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Hallo allemaal...

Ik zie dat iedereen zich even voorstelt, dus ik ook maar even:D

Ik ben Roxy :) 24 jaar en heb nu 2,5 jaar een gelukkige relaties en ja we wonen dus ook al zo lang samen. ik ben gekomen en niet meer weg gegaan:$ We hebben 2 schatten van bulletjes, maar willen nu ook een kindje:D:D:D.

We zijn nu met de 2e ronde bezig.... ben in Juni zwanger geweest maar helaas is dit mis gegaan bij 7 week zwangerschap:x. Moet wel zeggen dat dit toen een ongelukje was, mijn mannetje was namelijk nog niet overtuigd over het krijgen van kinderen. Tot die bewuste dag dat ik dus wel zwanger was en hij was super blijk hij begon heeel erg te wennen aan het idee dt hij papa werd en had zelfs al een "gezins auto" gekocht hahaha. Nu gaan we er dus zeker voor. Maar toch beschouw ik het wel als ronde 2 denk ik dan maar.

Ohja moet er nog wel bij vermelden dt mijn mannetje dan toch wel 17 jaar ouder is dan mij :):cool:;)

Dit wilde ik ff vertellen en ik hoop voor iedereen die zwanger wil worden dat ze snel mogen genieten van een zwangerschap en die meiden die zwanger zijn geniet ervan!!!

Dikke kus Roxy:D

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Welkom! Hopelijk is het snel weer raak!!!

3. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Dank je!!!!
    Dat hopen wij ook zeer zeker.... ik heb op 1 sept mijn ongi weer gehad dus daarna ff lekker geklust....dus wij hopen dat het eigenlijk weer raak is, verder zijn we er eigenlijk zo min mogelijk mee "bezig" Wel ben ik dit keer gelijk na de miskraam begonnen met zwangerschapvitaminen met foliumzuur hihi

Dikke kus Roxy

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom! :)

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina