Hallo iedereen! Ook ik ben nieuw hier en zal mij even voorstellen. Ik ben Sharon, 21 jaar, ik woon in Amersfoort en ben 5 jaar samen met mijn vriend. Na 2,5 jaar de mirena gebruikt te hebben, heb ik deze laten verwijderen op 17 augustus. Omdat ik 3 maanden voor dat ik deze heb laten verwijderen opeens mijn maandstonden kreeg. Daarvoor ben ik niet 1x ongesteld geweest. Ik had dus al een regelmatige cyclus toen ik de mirena liet verwijderen. Een week later ben ik ongesteld geworden terwijl ik eigenlijk toen na 2 weken pas ongesteld zou worden. Na mijn menstruatie zijn we gaan ´klussen´ en nu ben ik 2 weken overtijd. Maar alle zw testen zijn negatief . Ik snap er niks meer van. Ik weet dat dit onderwerp al eerder is aangesneden, maar ik kan op internet niks vinden wat lijkt op mijn situatie. Wat denken jullie? Groetjes, Sharon
Hoi Sharon, welkom!! Misschien is je lichaam nog een beetje ontregeld, als je meer zekerheid zou willen kun je misschien het beste je huisarts raadplegen. Succes met zwanger raken!! Gr Jet
Sharon, Welkom! Ik sluit me aan bij daffyduck en jetta. Moest je ongesteldheid heel lang op zich laten wachten, kan je best even langs de HA. Succes meis!
Hoi Sharon, Ik denk inderdaad ook dat je lichaam ook ontregeld is. Ik had namelijk een soortgelijke situatie. Ik had 3 juli mijn eerste menstruatie na gestopt te zijn met de pil. Die was dus eigenlijk nog "kunstmatig". Mijn volgende menstruatie kwam toen pas 22 september. Ben dus 81 dagen bezig geweest met ontpillen. Ik heb die periode ook 4 testen gedaan en bloed geprikt. Maar niet zwanger. Succes en het enige wat je kan doen is regelmatig testen, klussen en afwachten.:x. Zo frustrerend!!
Dankjewel voor alle reacties! Mijn lichaam is inderdaad ontregeld mijn menstruatie is weer doorgekomen helaas. Het is inderdaad echt frustrerend Roze Bloem! Op naar een nieuwe ronde, jullie ook veel succes!