Nieuw!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Yesera, Jan 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    3,916
    2,293
    113
    Hallo allemaal,

Ik wil me ook even voorstellen. Ik lees al een hele tijd mee op het forum, maar moest nog wachten tot we zelf gingen beginnen.

In december 2011 was het dan zo ver! Op 12 december was mijn laatste menstruatie. Ik wist dat rond Kerst mijn eisprong dan moest zijn. Omdat mijn vriend medicijnen gebruikt waardoor hij ontzettend moeilijk kan klaarkomen (alleen handmatig wil het lukken :)), is hij daar op 24 december tijdelijk mee gestopt. Op 25 december om 18:30 uur had in mijn eerste positieve ovulatietest. Alleen lukte het mijn vriend nog niet om klaar te komen. Op 2e Kerstdag eind van de middag was het met wat handwerk erbij ;) gelukt! De volgende dag moest hij toch echt weer met zijn medicijnen beginnen, dus het is bij 1 poging in ronde 1 gebleven op de dag van de eisprong. Ennnnnnnn 7 januari had ik een positieve test in handen. Wat een geluk!!!!!!!!!

We realiseren ons heel goed dat wij echt ontzettend veel geluk hebben en dat er veel stellen zijn bij wie het allemaal niet vanzelfsprekend gaat. Daarom heb ik me direct opgegeven voor moeders voor moeders en daar ga ik volgende week mee starten! Zo kan ik toch stellen bij wie het moeilijk gaat ook een beetje helpen om mama te worden. Ik hoop dat het helpt!!! Want dit gun ik iedereen!

Ik ben trouwens 29 en woon in het midden van Nederland.

Groetjes!

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

3. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

Nov 7, 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Zo, Wat een geluk! Gefeliciteerd!

En welkom hier!;)

4. Tamararos

Tamararos Lid

Jan 15, 2012
    56
    0
    6
    Female
    Heusden
    Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

5. Yesera

Yesera Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    3,916
    2,293
    113
    @Caruli: dank je wel en jij nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!

@xSchaapjex en Tamararos: dank jullie wel! En ik hoop dat jullie ook heel snel zwanger zijn!!

Share This Page