Hoii! Mijn naam is Annazahra en ik ben momenteel 5 weken zwanger van mijn eerste. Ik vind het allemaal erg spannend, maar omdat ik studeer ken ik eigenlijk geen andere zwangere vrouwen. Het lijkt me leuk om met anderen in contact te komen die ervaring hebben met een zwangerschap tijdens je studie en op en neer reizen, maar ook gewoon met vrouwen die net zo ver zijn als ik zodat we de mooie momenten samen kunnen delen
Hoi welkom hier Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je gaat een spannende maar leuke tijd tegemoet. Ik ben zelf geen student meer, en ook niet zwanger maar er zijn hier vrouwen in alle soorten en maten zeg maar! Kijk maar eens bij het bevallingslijst forum, daar kun je je aansluiten bij vrouwen die net zo ver zijn als jij. Veel succes & geniet van je zwangerschap! Liefs Adriana
Dankjewel Adriana85 Ik zal zeker eens kijken of er mensen in eenzelfde situatie zitten als ik Het is fijn om te weten hoe andere mensen het hebben aangepakt en hoe ze goed de tijd hebben kunnen verdelen. Groetjes, AnnaZahra
Hallo. Allereerst een dikke proficiat! Ikzelf heb enkele jaren gewerkt, en omdat zwanger worden niet op 1-2-3 ging, ben ik verleden jaar opnieuw een opleiding gestart van 1 jaar, deze was net niet afgerond toen ik ontdekte dat ik zwanger was! Nu 11 weken. Nu heb ik sinds zaterdag mijn diploma in handen en voila laat de kleine maar komen
Oh wat leuk kristelo! had je tijdens je opleiding nog last van kwaaltjes of heb je er geen last van gehad? ik hoor van mensen dat je je minder goed kan concentreren en dat leren een probleem wordt, maar bij jou was dat dus niet? Na de geboorte van de baby zal ik nog ongeveer een jaar moeten studeren, maar het eerste semester zal gelukkig rustig zijn doordat ik sommige vakken al eerder heb gevolgd