Hi, Weer een nieuweling erbij Ik ben 29 jaar jong en ben 1,5 jaar bezig met "zwanger-worden". In het begin ben ik nooit echt serieus mee bezig geweest maar nu naar een lange tijd me toch wel gaan verdiept in alles. En nu wordt het ook steeds spannender want ja.. gaat het ooit wel lukken Maar ik ben een hoopvol typje en we blijven proberen Groetjes
Zijn jullie al 1,5 jaar serieus aan het proberen ? Ik kan me idd voorstellen dat je dan inmiddels zoiets hebt van 'gaat het nog gebeuren'. Ik hoop voor jullie dat het nu snel lukt! Misschien kom je hier nog wel ergens goede tips tegen
Ja helaas al wel 1,5 jaar ja. We zijn er nooit zo mee bezig geweest en we dachten van we zien wel hoe het loopt. Maar nu naar eens serieus werk van gemaakt en begonnen met temperaturen en ovulatie testen. Binnenkort maar eens naar de gynaecoloog, als het niet verandert maar zie ik nog best wel tegenop.
Dat snap ik ja, het zou veel prettiger zijn als het vanzelf gaat. Als je eenmaal de medische molen in moet voelt het misschien zo geforceerd. Maar daar weet ik verder (gelukkig) niks van, bij ons gebeurde het heel snel. Al vond ik iedere maand al een eeuwigheid duren, dus kan me voorstellen dat 1,5 jaar helemaal eindeloos lang lijkt. Waar zie je het meeste tegenop als je naar de gynaecoloog zou moeten?
Ik denk dat ik bang ben om te horen dat het helemaal niet zou kunnen. Nu kan ik mijn kop nog in het zand steken en erover fantaseren dat het ooit toch nog gaan lukken Haha als ik het zo neer typ dan klinkt dat wel heel erg dom. Wacht het einde van dit cyclus af en ga dan toch maar eens langs
Welkom op het forum! Ik hoop natuurlijk dat je cyclus afwachten niet meer nodig zal zijn D), maar anders alvast heel veel succes gewenst.