heb nergens last van...maar toch...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sion, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sion

Sion Nieuw lid

6 feb 2008
    4
    0
    0
    Hallo,

Wij zitten nog in ronde 1 en ik zit ook met een aantal vraagjes.
    Wij hebben eind dec. de pil laten staan.(na 7 jaar gebruiken) Ben een aantal dagen later ongesteld geworden en 9 januari was ik eraf.
    Nu weet ik dus helemaal niet wanneer ik dan weer ongesteld zou moeten worden!
    We hebben zo'n 5 dagen later gemeenschap gehad en de dag daarna had ik ,éénmalig, rose afscheiding (eiwit achtig). 's avonds donkerbruin.
    Voor de rest heb ik niet echt ergens last van. Ben moe, maar dat was ik daarvoor ook vrij veel.(oorzaak ?)
    En ik lust ineens geen tomaten meer,hahaha, ze smaken gewoon niet meer. Ik wist dit eerst niet, maar ik at pizza en ik dacht dat ik gewoon een stuk karton zat te eten, totaal geen smaak.
    Had ik de dag erop tomatensoep (waar ik normaal helemaal weg van ben) bah.... had geen smaak. (chemisch vies smaakje)
    Dus dat is het enige wat ik merk. Daarbij is het nu al 6 februari en ik ben nog niet ongesteld.
    Nu weet ik dat ik nog aan het ontpillen ben, en heb al getest 2x negatief.
    Zou ik gewoon een onregelmatige cyclus hebben?
    Ik heb verder wel alle symptomen van ongesteldheid. Zin in chocolade, Pukkel op mijn kin, knorrig en een kort lontje! Alleen het bloeden blijft uit!

Herkent iemand dit en wanneer zou ik contact moeten opnemen met een arts?

groetjes Sharon

2. Ik denk dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Kan rare dingen doen.
    Maar als je het niet vertrouwt zou ik even naar de huisarts gaan.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het kan inderdaad ontpillen zijn. En dat kan soms lang duren helaas.

Ik zit zelf inmiddels op dag 115 na onttrekkingsbloeding. Uit ervaring kan ik melden dat een huisarts niet zo snel iets doet (tenminste die van mij niet helaas.... :( ). Ik moet nog 3 maanden wachten en zien of ik al dan niet ongesteld word. Dan mag ik pas weer terugkomen en krijg ik een bloedtest.

4. Sion

Sion Nieuw lid

6 feb 2008
    4
    0
    0
    jeetje, kan dat zo lang ja? Dat is toch niet goed lijkt mij?
    Het slijmvlies en de onbevruchte eicellen moeten er toch ook weer een keer uit, heb je geen kans op ontstekingen ofzo dan?
    Zo kan zwanger worden inderdaad heel lang duren.
    Nou maar hopen dat we snel ongesteld worden en een normaal cylcus krijgen.
    Bestaat er ook iets wat je kunt innemen om dat te bevorderen?

groetjes Sharon

Deel Deze Pagina