Hallo allemaal ik ben een nieuweling., Ik ben 27 jaar heb al een zoontje die volgende maand 8 jaar word.. Maar nu zit ik met het volgende ik voel mij OOW ZO zwanger.! Pijn in me borsten onderrug misselijk opgezette buik.. Maar nu komt t volgende k heb van afgelopen zaterdag tot dinsdag lichtelijke bloeding gehad.! Normaal ben ik 7 dagen lang en heel wat., nu was ik tog aantal dagen korter en heel veel minder.! Herkent iemand dit.? En zou ik dan tog maar een zwangerschapstest doen., ik kan me heel vaag herinneren dat toen ik zwanger was van me zoontje ook de eerste maand een lichtelijke bloeding had gehad ik was al bij de 3 maanden toen ik er achter kwam dat ik zwanger was van me zoontje.. Maar of het nu tussen me oren zit want ik wil best graag een 2e kindje.! Wie heeft er tips of advies voor mij..! Kussiessss Sumi
Denk dat ik dat ook maar gaat doen.! Wie weet hahahaha want de 13e had ik me laatste ongie de 25e van jan heb ik gemeenschap gehad me eisprong was de 27e of de 28e van januari dus er is een grote kans dat t raak is.! Als ik de test heb gedaan zal ik t ff laten weten.. In ieder geval bedankt voor de reactie.!