Hey hallo mensen! :D

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Frannie1, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frannie1

Frannie1 Lid

21 mei 2008
    5
    0
    0
    Hey hallo mensen!

Naar veel gesurf en gesnuffel heb ik ook maar een profiel aangemaakt. leuke site dit! Ik zal mij even kort voorstellen..

Ik ben 26 jaar en heb een relatie met mijn hele lieve vriend waar ik al 6,5 jaar mee samen ben. Dat wij kinderen wilden dat was wel duidelijk. Hij is schoolleraar en ik vanaf 12 jarig idolaat van kindjes! 2,5 jaar geleden een huisje gekocht met oog op de toekomst. Eerst even rustig van elkaar genieten en ik zei altijd : kindjes? dat komt wel op den duur.
    Vorig jaar December hebben we toch even gezeten met elkaar en zijn onze plannen om in September het te gaan proberen!
    Dit omdat we verbouwingsplannen hebben van de zomer en om de stress te ontwijken voor de dreumes...

Ik ben in Maart met de pil gestopt en ben nu aan het ontpillen.
    toch aarzelend in mei geklust.(ja dat gestuntel net alsof het de eerste keer weer was hihi :) )
    voor het zingen de kerk uit en we kregen de smaak te pakken ;)

nog nooit eerder heb ik last gehad van de ongesteldheidskwaaltjes, met uitzondering van de hevige onderrug pijn.

Tot op twee weken geleden, gevoellige tepels, stevige pijnen in de onderbuik, dorst, opstopping en alles wat maar denkbaar was. zal het dan toch? 2 testen gedaan en beide negatief. je merkt toch een teleurstelling ondanks dat je er nog niet "helemaal" voor gaat..

vandaag dan toch ongesteld maar het lijkt weg te ebben. het is wel zeker "nieuw"bloed maar ik blijf die steken behouden. Vorige week nog een test gedaan (ik las op deze site pas dat je een test pas op de eerste dag van de menstruatie kon doen :) ) wederom negatief.

25 procent zegt dat het beter is te wachten tot september mocht het toch in een keer raak zijn en 75 procent wil er helemaal voor gaan!

Een enorme slechte eigen schap: Ik rook :rolleyes:

ik heb nog 2 pakjes liggen en dan stop ik. Mijn kinderwens is nu groter dan ooit! ik krijg emotionele geluks vlagen wanneer ik eraan denk of een ander meld dat zij zwanger is!

Ik wil ook stralen met mijn dikke buik

dat is toch de perfecte manier om je liefde te bezegelen voor elkaar!

daar kan geen officieel papier tegen op.....

Mochten er vragen/tips/verhalen zijn

ik hoor het graag

groetjes

francis

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel plezier met klussen ;) en hopelijk als jullie er echt voor gaan dat je niet al te lang hoeft te wachten op een zwangerschap.

Veel succes met de verbouwing van jullie huisje.

Liefs wolly :)

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey Frannie!

Welkom op de site! Ik begrijp precies hoe je je voelt, wij gingen net na mijn pilstop ook nog een tijdje 'veilig' vrijen...maar dit lukte niet altijd helemaal en vanaf het moment dat je zwanger zou kunnen zijn, begint het toch écht wel héél erg te kriebelen, hè... ;)

Ik hoop dat je kinderwens snel vervuld mag worden maar stop dan wel met roken, hè! Als je je kindje de stress van een verbouwing niet wilt aandoen maar wel al verslaafd op de wereld wilt zetten...dat slaat toch nergens op, wel?
    En je wilt bij de bevalling toch niet te horen krijgen dat ze aan je placenta zien dat je gerookt hebt? Zou zo'n afgang zijn... :(

Lieve groetjes, Elke

4. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    welkom en veel succes met zwanger worden ;)

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    welkom en veel succes met:
    klussen
    stoppen met roken

Ik weet hoe het is om ff te wachten wij willen in augustus beginnen.
    Maarja toch een paar voor 10% onveilig geklust.
    Mijn virend maakt zich niet druk maar ik ben nu overtijd en wacht ook af op de dag dat ik ongie word. ook mijn test was namelijk nega.

Ondertussen blijf ik toch stieken hopen op een wondertje.

Dus ik leef met je mee en hoop voor je dat de dagen snel gaan en je dan echt dalijk van de daken kan schreeuwen dat je zwanger bent

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D

7. Lonnekaki

Lonnekaki Actief lid

14 mei 2008
    117
    0
    0
    Hey meid,

Welkom en succes met stoppen met roken en dan zwanger worden! Geef je lichaam ff de kans om te ontpillen. Ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil (die had ik tot dan 15 jaar geslikt) daarna net zoals jullie "voorzichtig" klussen. Inderdaad ons gaf het ook een "jeetje we doen iets stiekems" gevoel. Afgelopen maart hebben we gezegd nu gaan we er de volle 100% voor en dan zien we wel. In december al begonnen met folium zuur slikken (en vlak daarna begonnen met Solgar Prenatal nutrients voor vrouwen die zwanger willen worden, zijn en voor vrouwen die borstvoeding geven begonnen te slikken. Verder slik ik omega 3 vetzuren. Dit alles op advies van mijn gyneacoloog) Zoals je hier onder kunt zien was het bij ons snel raak. Ik had nog 1 ongesteldheid hiervoor die veel eerder kwam en veel heviger was. Alsof mijn lichaam grote schoonmaak aan het houden was en zich aan het klaar maken was voor een kleintje. Daarna was ik zwanger. Het is nog pril dus houden we het nieuws nog ff voor ons (alhoewel we het al wel wat mensen hebben verteld hoor...ben geen ster in geheimen houden) Vanmiddag hebben we een afspraak bij de gyneacoloog. We zijn erg benieuwd en hebben er veel zin in.

Nou, fijne dag! En blijf vooral ontspannen!

Groetjes Lonneke
    p.s. Denk wel doordat je rookt blokkeert dit de opname van veel vitamines en mineralen en in sommige gevallen zelfs afbraak van die vitamines en mineralen....vandaar heeft je lichaam de tijd nodig om te ontpillen en na het stoppen met roken ook weer gezond te worden.

8. Frannie1

Frannie1 Lid

21 mei 2008
    5
    0
    0
    hallo lieve mensen,

jeetje wat een animo! geweldig!

"Denk wel doordat je rookt blokkeert dit de opname van veel vitamines en mineralen en in sommige gevallen zelfs afbraak van die vitamines en mineralen....vandaar heeft je lichaam de tijd nodig om te ontpillen en na het stoppen met roken ook weer gezond te worden."

Bedankt Lonneke ik was mij hier niet van bewust... we leren weer wat bij!

Melanina jij veel succes ook, hou je mij op de hoogte?

Elke 1984 , ik was ook zeker niet van plan om te roken tijdens de zwangerschap, als er iets is waar ik niet tegen kan is dat het wel. Het enige waar ik moeite mee heb is het stoppen vooraf... aangezien "september voor je gevoel nog wel even weg is. En uiteraardt ben ik mij ervan bewust dat dit niet goed is voor de dreumes, anders had je een ander antwoordt gekregen. Maar in ieder geval bedankt voor je woorden.

Iedereen bedankt voor het warme welkom en de verhalen/tips..

grtjs frannie

9. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    welkom en veel succes met zwanger worden

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey Frannie!

Misschien een leuke tip voor je: in de lijst 'zwanger worden' zijn er enkele dames vorige week begonnen met een topic 'stoppen met roken'! :)
    Je kan je daar misschien bij aansluiten als extra steun en motivatie...

Lieve groetjes, Elke

11. Frannie1

Frannie1 Lid

21 mei 2008
    5
    0
    0
    Hey Elke

bedankt voor de tip! ik ga zeker even kijken!

grtjs francis

Deel Deze Pagina