Hallo allemaal, Mijn naam is Linda Jelsma. Sinds vorig jaar 8 juni ben ik getrouwd met Klaas. Vlak na ons huwelijk hebben we onze kinderwens naar elkaar uitgesproken. Maar omdat ik nog studeerde, hebben we besloten om vanaf december er voor te gaan. De eerste 3 cyclussen waren regelmatig, maar daarna ging het heel erg op en neer: dan weer 24 dagen en dan weer 35 dagen. Niet echt een peil op te trekken dus... De voorlaatste cyclus was 33 dagen. Gisteren bereikte ik weer de 33 dagen. Ik had nog een test liggen en dus heb ik 's avonds getest. En binnen no-time verschenen er 2 streepjes! De test was positief! We zijn helemaal in de wolken, maar door de vele verhalen die ik heb gelezen, blijf ik voorzichtig. Heb de afgelopen dagen toch best veel buikpijn gehad. En sinds vanmorgen erg dunne ontlasting. Omdat het ons eerste kindje is, weet ik niet zo goed wat normaal is en wat niet normaal is. Ook heb ik erg pijnlijke borsten, maar ben ik bijvoorbeeld nauwelijks misselijk. Af en toe heb ik wat een raar gevoel in de maag, maar kan dat eigenlijk niet misselijk noemen. Nu eerst maar proberen te genieten van de zwangerschap! Het besef is er nog nauwelijks.... Groetjes Linda.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Wat leuk, die snelle reacties! Dank daarvoor. Ik zal jullie op de hoogte houden van de zwangerschap. Ik ga morgen eerst op vakantie, dus lekker genieten van ons geheimpje (nog niemand weet het...). Nogmaals, bedankt! Groetjes Linda.
Hier was ik nog even voor de vakantie. Omdat ik er niet zeker van was, vanmiddag een test van DA gekocht en meteen getest. Ook hier kwam vrijwel meteen een tweede streepje tevoorschijn! Het is dus echt waar! Zwanger! Nu maar hopen dat het allemaal goed verloopt! Liefs!
welkom! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en een hele fijne vakantie, geniet er maar lekker van