nieuwjaar wensen aan je familie , wanneer ga jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Naar mijn familie ga ik al jaren niet meer. Ik bel mijn vader net na middernacht en m'n moeder krijgt een berichtje omdat zij vaak slaapt. Mijn opa's en oma's ga ik ook niet heen, woont minimaal 60 km verderop en ging ookal niet meer toen ik nog thuis woonde.,

Mijn schoonfamilie is een ander verhaal, daar MOET ik, vet irritant., zijn gisteren bij de opa en oma's geweest en verder doen we niet.

Ach tis maar 1 x per jaar:p

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Niet.

Mijn ouders bel ik op nieuwjaar en dat is het.

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.045
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij gaan nergens heen. Met kerst zien we alle familie al en op oudjaarsavond de vriendengroep. 2 januari al weer een verjaardag, dus nee, 1 januari nog weg gaan zou veel te druk worden voor ons meisje ook.

Er is altijd een nieuwjaarsreceptie bij schoonfamilie (altijd bij ooms en tantes). Maar we zien of horen die mensen verder nooit, ook niet toen we ze geboortekaartjes hadden gestuurd. Dus wat dat betreft heb ik er ook totaal geen behoefte aan om met zulke lui het nieuwe jaar in te luiden.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nieuwjaarsdag, met een kater.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Onze families doen daar niet aan.

6. Deliana

Deliana Niet meer actief

Niet. Ik vind het persoonlijk echt onzin :)

Ik bel/sms iedereen op 1 januari en dat is het.

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Mijn oma is 6 Jan jarig dus komende zondag verjaardag. Mooie kans om meteen alle familie te zien.

Deel Deze Pagina