Heej lady's Ik heb vraagje Heb af en toe opeens erge last van m'n bovenbenen, vooral aan de buitenzijde van m'n benen. Het lijkt op spierpijn, maar dat is het niet. Weet iemand wat het is, en of het misschien met de zwangerschap te maken heeft?
Ik heb hetzelfde gevraagd aan een verloskundige hier op het forum, ik had ook spierpijn in mijn bovenbenen en er is ook kramp ingeschoten. Ze kon dit niet echt relateren aan de zwangerschap. Bij mij is het inmiddels over trouwens.
Ik heb die klachten ook ,maar bij mij komt het van de klachten van mijn bekken en die zijkant benen trekt door vanaf mijn si gewrichten! waar ik ook klachten heb, loop ook bij de fysio. dus ik zou het wel ff in de gaten houden!
Ik heb er momenteel ook erg last van voor de tweede keer. Vorige keer was in mn twaalfde week aan mijn rechter bovenbeen. Ik heb er voornamelijk 's nachts last van en kan er niet goed op liggen. Nu heb ik het aan beide benen. Je kunt je wel voorstellen dat ik niet lekker kan slapen. Ook heb ik nu meer last van mijn bekken. Als ik nies schiet het er in. Erg handig, want sinds mijn zwangerschap doe ik dat nogal veel. Ik vermoed dat de verandering in mijn bekken, zo z'n uitwerking heeft op mijn benen. Vorige keer was het in eens over na een aantal dagen. Nu hoop ik daar ook op. Groetjes
Ik heb er niet echt heel erg veel last van, maar als ik er last van heb, dan is het ook erg. Als ik wil gaan zitten, voel ik het helemaal van me bovenbenen naar me liezen trekken. Met lopen is het ook niet echt fijn, en idd, ik kan er dan ook niet goed op slapen, moet dan ook echt op me rug blijven liggen.