Ik heb mijn ei waarschijnlijk (gezien vorige cycli) rond nieuwjaars avond.. Nog iemand die deze dagen haar (waarschijnlijke) ei heeft? Ik heb mijn vriend al gezegt dat als ik ook maar een vermoeden van een ei heb, hoeveel visite er ook is, we toch gaan klussen, dan maar stil! Geen kans die ik ga missen natuurlijk
Ikke! Mijn IUI2 is op oudjaarsdag gepland. Dus geen champagne om 0:00u! Hihi En nu maar hopen dat we een geweldige start van 2010 hebben en nog net op het nippertje in 2009 zwanger worden!! Ik hou je op de hoogte tegen die tijd! Knuf Sookie
haha, hier ook n oud en nieuw ei waarschijnlijk en ik krijg mn moeder en oma op bezoek, en die blijven slapen dus maar us ff kijken hoe we dat gaan doen stiekum hoop ik dat mn ovu test morgen posi is haha
Mijn ei komt als het goed is op oudjaarsdag. Nog een heel klein kansje in 2009? Wat zal er veel geklust worden in de eerste nacht van 2010. Nu maar hopen dat de mannen niet teveel gedronken hebben hihihi!
Of stassen zero, of de bubbels van alcoholvrij.nl.. en anders hopen dat ze dronken de weg toch nog weten hihi! Knuf Sookie
hihi dat is maar hopen idd. gelukkig is mijn vriend niet zo'n zuiper en zelf drink ik al helemaal geen alcohol.. Officieel zou mijn ei pas op 3 januari zijn.. maar dat zal wel niet precies dan zijn..
ik zit een ronde na een VMK en vreesde voor een lange cyclus maar heb toch het gevoel dat mijn eitje op komst is. en dat zou heel normaal zijn op dag 14/15, zo waren al mijn cyclussen.
Hier nog eentje waarbij het eitje waarschijnlijk op oudejaarsdag zal komen! Wij zijn alvast aan de klus geslagen!
He Iloon , Jij ook al!! Haha!! Hier niet klus, Sookie-man wil niet.. hij wil donderdag meer zaadjes hebben als de vorige keer (IUI1, 42milj/ml, 11milj ingebracht).. (waarom zien mannen in alles een wedstrijd? hihi) En denkt dat onthouding helpt... duh.. mannen Knuf Sookie
Haha heeeey Sook! Weet je mannie niet dat zaadjes zich iedere 48 uur verversen? Het is juist goed om om de paar daagjes te klussen!
Zal ik je je ff z'n nummer pb'en, kun jij het m mss wijsmaken! Haha! Mannen! Nouja, wie weet kan ik m nog overhalen, en heeft ie de puf tot klussen (..) kjnuf Sookie Ps, spreek je aan de andere kant weer!