Whahaha geweldig Sook! Hopelijk kunnen we over een paar weekjes melden dat er kuikentjes op komst zijn
Me too! Volgens mn menstruatiekaleder is mijn ei op 31 december! We hebben al weer een paar x geklust en ik heb 2 dagen last gehad van beide kanten eierstokken. Gisteren middag tijdens de luch op het werk ineens een felle steek.... dus hummm... misschien heb ik um al gehad? Zou kunnen want mijn cyclus varieerd tussen 28 en 33 zoiets... Ik gebruik bewust geen ovutesten meer.... tempen heb ik maar een paar dagen volgehouden Groetjes Cyntje78
hier is mijn ei er volgens mij ook heb ineens heeeeeeeeeeel veel doorzichtig slijmverlies, nog nooit zoveel gehad. en ook al vet pijnlijke borsten. maar we blijven nog wat verder klussen. lijkt er wel op dat mijn cyclus goed komt na de VMK
Nou, ik heb een iets verlaat nieuwjaarsei, net afgesproken dat ik 2 jan voor IUI2 moet Mamavanbo, dat klinkt idd als je ei! Knuf Sookie
Hier was het ei er denk ik 2jan, 1 jan had manlief iets teveel gedronken en lukte het niet (balen), gister wel, maar denk dat het wel te laat was... we zullen zien over 2 weekies...
hoihoi ik heb als het goed is 1 jan mij ei gehad (denk stiekum zelfs dat het er 2 waren, maar dat zal wel niet) oudjaarsavond geklust. Is dus idd flink war geklust met oud en nieuw. Hopelijk allemaal positieve testen en in september een babyboom
Hier ei gehad in de nacht van 1 op 2 januari dus heel oud en nieuw lekker geklust! Heel romantisch met kaarsjes en oliebollen
Volgens mij had ik m'n ei vrijdag moeten hebben, maar heb niets gevoled. Vorige maand (de eerste keer na stoppen met de pil) voelde ik het heeeeel duidelijk. Gisteren ochtend had ik wel lichte ongi kramp, maar dat duurde maar heel kort. Ik heb dus geen idee of m'n ei al is geweest. Wel lekker geklust de afgelopen dagen, dus wie weet.
ik heb ook niks gevoelt, raar want normaal voel ik wel iets.. denk ik althans.. ik heb nooit een test gedaan dus dan heb ik ook niet zoveel zekerheid.. Misschien moet ie nog komen of is tie gewoon rustig voorbij gegaan, geklust hebben we sowiso!
en? hoe gaat het met onze nieuwjaars ei mensen? al nieuws? ik mag over 2 dgn testen, ik begin nu wel de zenuwen te krijgen hoor.
hier ook heel goed kunnen klussen het verloopt wel wat anders deze maand maar heb niet echt het gevoel dat het raak is. heb wel wat meer rommelende darmen en steken in de borsten (die lijken sinds vandaag wel meer pijnlijk te zijn) normaal het ik de weken na mijn ei spotting een paar dagen en nu niets. nog even afwachten
Ook hier nog afwachten. Ik heb dit keer mijn ei niet gevoeld dus weet het niet helemaal. Ik heb wel gevoelige borsen en een gevoel alof er een bal in mijn buik zit (het lijkt ook of mijn broek strakker zit)... Ik heb het idee dat dit niet onze maand is geweest, maar goed nog even afwachten (als mijn cyclus weer 29 dagen is dan).