Mag ik ff spuien ???

Discussion in 'Zwanger worden' started by speransa, Jan 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. speransa

speransa Actief lid

Oct 30, 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi dames,ik ben zo boos en teleurgesteld in sommige mensen,en niet zomaar mensen maar familie...:(

We proberen nu voor ons 4de wonder en ik heb in Dec en Jan een vmk gekregen...dus ben best wel triest en humeurig.

Nu was mijn zusje gisteren hier en begon ze van ja ,ik hoorde van ma dat je miskraam hebt gehad ? ik van ja dat klopt...en zei weer van ja je moet er ook niet mee bezig zijn ,je wilt het graag daarom lukt het niet :$

Ging ze verder kijk maar naar mij het mij al 2 keer gebeurt terwijl ik niet eens zwanger wou worden...:x Meiden ze heeft dus vorig jaar 2 x abortus gedaan en van 1 weet ze wie de vader was en van de ander konden er 4 in aanmerking komen ...ik ben zp pissed op haar ,hoe durft ze me op die manier aan te spreken....,weet je toen ze me dus bij beidde keren had verteld dat ze zwanger was had ik bij de eerste gezegd kan het kind er wat aan doen ,??? ik keur het niet goed wat je doet !!!!
    Bij de 2de keer zei luister je bent een moordenaar....leer je niet van de eerste keer...In ieder geval heb ik haar gezegd dat als ze het nog een keer flikt dat ze mij als zus kan vergeten,...en ik pas ook op haar dochter van 8 ,ze is altijd hier ..Eigenlijk heb ik dus al 4 kids..:)

Maar in ieder geval het gaat er bij mij om ,hoe durft ze te zeggen dat ik er veel te veel mee bezig bent :x :(

Ik ben 32 en wil graag nog een 4de wonder meemaken...en zei word zwanger zonder dat ze het wilt!!!Gbruik wat condooms de pil weet ik veel wat...en ze heeft niet eens een vaste relatie...of vriend.:$
    Maar zwanger raken dat doet ze wel.

Sorry wou het ff kwijt

Thanx ladies :)

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    3,186
    0
    36
    NULL
    NULL
    heee...

Wow dat lijkt me wel heel erg zeg je eigen zus!!
    en gewoon 2x aburtus plegen een ander doet er zo ze best voor, word er zelfs een beetje kwaad om!!
    ze is geen klein kind meer!!!!!

wens jou heel veel succes en hoop dat je snel zwanger mag raken...

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,825
    19,154
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik kan me jouw boosheid goed voorstellen!

4. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen, alsof er te veel mee bezig zijn een miskraam opwekt...
    En wat betreft haar abortussen, tja ik ben het er zeker niet mee eens (misschien prikpil of uiterste geval steriliseren), maar nog altijd liever een abortus dan een ongewenst kind..

Share This Page