Wat leuk mensen met het zelfde doel Ik weet niet hoeveel ik precies kwijt wil moet eerst een nieuwe weegschaal aanschaffen.. maar denk zo'n 15 kilo hoop ongeveer augustus te redden maar We gaan het zien. Hopelijk blijven jullie hier mee kletsen en kunnen We elkaar een hart onder de riem steken. Alvast succes allemaal dames!
Ben nog steeds bezig.... vorig jaar februari begonnen bij 118, zit nu op 76. Mijn streefgewicht is 72, dus ben er bijna ik hoop straks in februari echt stabiel op streefgewicht te zijn.
Ik doe ook mee, vanaf morgen. Wil zo'n 5 tot 7 kilo kwijt. Klink weinig, maar net zoals hierboven al geopperd, zijn die laatste kilo's echt het moeilijkst! Ik ga stoppen met cola drinken, dat is voor mij nogal een verslaving... en is denk ik al goed voor 2 of 3 kilo. Verder een aangepast eetschema. Niet te streng. Ik ga thuis oefeningen doen, crosstrainer, delen van 30 day shred. Doe 1 keer per week een avond wandelen en 1 keer per week workoutdoor. En nu hopen dat ik de discipline op kan brengen. Dat is me nog niet gelukt sinds de geboorte van onze tweede dochter.
Oh, ik moet ook echt aan de slag. Echt erg... 2 jaar geleden veel kwijt en nu helaas er alles weer bij gegeten. Pfffff..... ik zie er tegenop maar er moet wat gebeuren. En ik weet dat als de knop om is en ik er voor ga het ook lukt.... en ik me ook lekkerder voel en meer energie heb, maar het ook echt doen hè....Dus daarom me toch maar hier gemeld. Voor de nodige stimulans....
Succes meiden! Ik heb gister met streefgewicht bereikt en ga het vanaf nu bijhouden door gezond te eten en te sporten!
Ik doe ook mee en ik begin morgen. Vandaag zijn de winkels dicht, dus weinig gezonds in huis helaas. Ik zou dit jaar graag 20 kilo willen af vallen, ik zit nu op ongeveer 92 bij een lengte van 1,70m.
Ook ik doe mee. Vanaf 12 uur vannacht gestopt met al het ongezonde eten wat ik de laatste 2 weken van december deed Ik zag dat ik in een week of 4 van totaal nergens op letten 3 kilo ben aangekomen. Dus moeten er nu nog 11 af. Eerst 8 om weer op mijn oude gewicht van voor de zwangerschappen te komen (en wat ik tussen de zwangerschappen door ook heb gewogen). Jongste is bijna 2, ik ben er nu echt zo klaar mee, met die kilo's teveel. Ik start met 76 kilo en ben 1.65 lang.
Vandaag nog oliebollen en nieuwjaars snoep en lekkere warme chocolademelk. Vanaf morgen ga ik proberen te minderen met suiker, zuivel en gluten. Heb de havermout, noten, kokosmelk ed al in huis. Heb het al eens eerder gedaan. Toen best lang vol gehouden en voelde me er toen erg goed bij.
Ik doe ook mee. Ik ben in maart 2016 gestopt met roken. Ik heb toen tegen mijzelf gezegd eerst zorgen dat ik eind 2016 nog steeds gestopt ben met roken en dan vanaf het nieuwe jaar afvallen. Door het stoppen met roken is er 8 kilo bij aangekomen. Ik heb bewezen te kunnen stoppen met roken en door te zetten, nu ga ik mijzelf bewijzen ook te kunnen afvallen en te stoppen met de suikerverslaving. 20 kilo wil ik er af!
Ik ben officieel geen nieuwjaardieeter, ik ben de dag na kerst gestopt met alles. Met vreten, roken en redbull drinken. Was opeens alles zat en ik dacht als ik toch moet afkicken van suiker dan ook meteen maar van nicotine, dan voel ik mij 1x ff een paar dagen ruk. Gek genoeg had ik maar 1 dag knallende koppijn en merkte ik op dag 3 dat m'n lichaam weer in de goede vibe zat. Streven is -10 en als t lekker op schiet wil ik nog wel 5 kilo extra. Ik ben al eens 13 kilo afgevallen maar door alles te laten verslonsen zat er van die 13 weer 5 bij. Ik eet koolhydraatbeperkt en sport thuis.
Ik zou pas na morgen beginnen, want dan gaan we bij m'n ouders op bezoek en dan is er altijd zoveel lekkers. Ik wilde niet vandaag beginnen want dan zou ik gelijk in de verleiding komen. Maar ik voelde me na onze redelijk ongezonde maaltijd zo vies en dik dat ik vanaf nu maar aan de slag ga, haha. Verleidingen zullen toch blijven, dus dan morgen maar hard zijn en tanden op elkaar.
Heej meiden! Hier nog een met een goed voornemen... -15 kg en begin morgen, in eerste instantie niet meer snaaien, ontbijten met kwark en muesli, alcohol zeer beperken en hopelijk de eerste kiloos er zo vanaf... Half mei op vakantie zou dan toch wel de eerste 10 kilo eraf willen hebben...
De voornemens zij er al lang, nu nog die discipline krijgen om het vast te houden! Ik wil er voor de zomer minimaal 7kg af en maar het liefst 10 en dat dan blijvend houden.
Hier precies het zelfde Heb vrijdag gebeld voor een dietist afspraak, en die staat voor donderdag. Heb gelezen dat ze met Biamed werken, dus daar ga ik wel even naar informeren denk ik. Een boost zou wel fijn zijn voor de motivatie. Wil er graag 15 vanaf...
Ik ben 3 weken geleden al begonnen met sporten en gezonder eten. Ik eet (en drink) nu zo min mogelijk suikers en ga bewust om met de vetten en koolhydraten. Ik ben nu in 3 weken tijd 5 kg kwijt en heb er nog 20 (en als het goed gaat misschien wel 25 kg) te gaan. Het afvallen is overigens dit keer voor mij niet het hoofddoel, maar ik wil gezond worden, meer energie hebben, de kans op diabetes type 2 verkleinen en afvallen is een van de dingen die ik moet doen om dat doel te behalen. Ik hoop dat door deze andere mindset het me dit keer wel gaat lukken om mijn doel te behalen en te behouden.