http://www.nytimes.com/aponline/2011/01/05/health/AP-EU-MED-Autism-Fraud.html?_r=2 Het is wel in het engels
Ik ben blij dat er nu eindelijk weer extra informatie over wordt gepubliceerd. Ik heb deze hele affaire nooit vertrouwd! Wat een verschrikking die Wakefield zeg! Eigenlijk gewoon een indirecte potentiële kindermoordenaar.
Dat zei mijn man ook al Die heeft een bloedje hekel aan fraudeurs binnen de wetenschap, al helemaal als het om in zijn ogen iets belangrijks als vaccinaties gaat. Ik heb het artikel dan ook van hem doorgemaild gekregen. Hij zei er bij: misschien iets voor het forum.
Ik kijk er niet van op, natuurlijk is dat onzin! Wat gaan ze nu doen met die Wakefield? Ik heb nog wel wat ideetjes!
Haha Ik neem aan dat de man wordt ontslagen Ik geloof dat de standaardprocedure is dat er een rechtszaak wordt aangespannen door de overheid, omdat hij dit waarschijnlijk met onderzoeksgeld heeft gedaan.
Oh, enkel rechtszaak? Van mij mogen ze hem kielhalen, samen met die gasten van de NVKP, die hebben dat stuk over vaccineren en autisme nog gewoon bovenaan hun site staan...