nieuws doorslaan bij kids...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BuffySummers, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dat RTL dit uitzend.. straks krijgt een stelletje gekke moeders of vaders het in het hoofd dit serieus te nemen en het voor zichzelf goed te praten hun kind te slaan.. bah.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gatver de gatver de gatver... sorry hoor maar je moet dus slaan om de wil van je kindje te breken??? Wie wil dat nou? Mijn kind is toch niet mijn slaaf... het is juist goed dat ze een eigen willetje en eigen karaktertje heeft. Gatverdamme er komen gewoon vreselijke dingen in mij op die ik met die vent wil doen.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wat een %^&#$% vent :x!!!! ik vind dat echt niet normaal

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hij verkondigde ook nog dat slaan met een pollepel niet werkt, want dat voelen ze niet hard genoeg! Een roede is beter!

WTF?!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jezus een pollepel ook echt hoe kom je erop...:x
    Ze moeten hem es ff goed slaan met een riem of een zweep ofzo.

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Lekker goed voor het zelfvertrouwen van je kindje ook als je als ouder de wil van je kind wil doorbreken!

Ik ben ook wel eens klaar met een discussie en zeg dit dan ook en als zij dan doorgaat zeg ik gewoon dat ze nog wel even door mag gaan maar dan liever in haar kamertje, niet voor straf, maar ik ben er klaar mee. Nou dan houdt ze vanzelf al op.

7. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    In het land waar ik woon is het al sinds 30 jaar bij de wet verboden om kinderen te slaan.. Beste man zou hier een politieagent op zijn stoep hebben staan met zulke uitspraken.. Misschien vroeger zelf geslagen? Wat een stumper....

8. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

dit is niet goed hoor! Hoor die mensne lachen dan! als iemand dit verteld ga je toch niet lachen!

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik vind het echt bizar raar :$

lijkt wel of het niet echt is, net of het 1 of andere cabarate is of iets.. dan nog praat je niet zo !! maar vind het zo raar..

en als het waar is dan mogen ze die vent van mij inderdaad opsluiten en hem zo hard slaan tot hij niet meer jank of erger nog wat kan voelen van de pijn!

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

wonders2 dat dacht ik ook al! het lijkt wel nep! wat ik al zei al die mensen die je hoort lachen:S

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Volgens mij is die link die ik erbij heb gezet met dat geluidsfragment idd een caberatier. Maar het verhaal daar entegen is wel echt waar.
    Ik hoorde het ook pas nadat ik de link had neergezet;)

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Àls dit al waar is, dan is die vent rijp voor het gesticht! Wat bezielt 'm zeg;).....

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    als god hem zo dierbaar is, laat he,m daar dan naar toe gaan, slaan? zal hem slaan :s

14. Writer

Writer Niet meer actief

nou misschien wil hij gewoon op tv komen ofzo;)

vind dat echt niet goed wat de man zegt , zelf ben ik mishandeld ouders dachten ook dat het juiste opvoeding was , dan bedoel ik geen tik maar echt slaan zoals deze menneertje bedoeld tot je pijn krijgt:(
    ik zou mij kinderen nooit slaan , zelfs een tik op luier vind ik al erg ,je hebt zo veel andere manieren voor goeie opvoeding , slaan is nooit de juiste opvoeding ,word je allen maar bang en kan je levenlang achter volgen , later wil je weinig van je ouders weten ,want het is dan geen leuke ervaring

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Huh?!
    De beste man slaat zelf door!
    Zo! En nou hij weer!

Als ie zo van slaan houdt, is swaffelen misschien wat voor hem. Lekker kinky!

:D

16. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Als ik naar mijn meiden kijk en bedenk dat ik ze zou moeten slaan,schieten me de tranen al in de ogen. Een baby van 6 weken de wil willen breken :x.........Wat is dit voor een mens...nou ja, mens kan je het niet noemen, dit is beestachtig. En dan doorslaan tot het echt pijn doet........hij zou echt opgepakt moeten worden wegens aanzetting tot massa kindermishandeling. Want ik geloof dat er nog mensen zijn die bij hem in de kerk zouden komen, die dit ook serieus gaan doen omdat hij zegt dat het zo moet. De grootste randdebiel allertijden!

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Pffff..... ik wil heel veel dingen met die man doen.... en hij zal snel huilen! Dan ga ik ook nog ff door...

NEDERLAND; WAAR BLIJFT DE AANPAK VOOR DEZE MALLOOT??!!

Deel Deze Pagina