wat doe ik hiermee??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door fafje, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Hoii

ik ben dus ana het afbouwen gedeeltelijk,...en vanacht had ik stuwing, ben opgestaan en heb de ergste druk afgekolfd...zonder dat de tsr kwam, heb ik bijna 200 ml gekolfd....
    Het lijkt alleen maar voormelk, zooo waterig met een heel dun laagje "vette"aan de boven kant...
    Wat kan ik hier nu mee eigenlijk...het lijkt me niet echt gelijk staan als een echte goede voeding...?
    of slaat dit nergens op wat ik nu denk

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Je kunt het gewoon uit de fles geven. Het geeft niet dat het waterig is, als hij aan je borst had gedronken had hij het ook gewoon gehad. Misschien komt ie wat eerder voor een voeding, maar het is gewoon goede melk. Sterker nog, het is beter dan kv, dus zou het zeker gewoon nog lekker geven!
    Succes met afbouwen!

3. fafje

fafje Niet meer actief

ireen, ja toch wel dus...maar door zn reflux kan teveel voormelk weer zorgen voor veel spugen, of maakt dat niet uit

4. adi

adi Niet meer actief

Ik weet niet of je bij kv nutriton bijvoegt, maar dat kun je ook doen met afgekolfde melk als ie anders gaat spugen. Mijn melk dikte wel goed in met nutriton.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    GA je kunstvoeding geven? Anders kun je dat aanlengen met deze melk? 50/50 zeg maar. Het is ook zonde om er niets mee te doen maar van alleen voormelk kunnen ze idd last krijgen.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Of invriezen en pap mee aanmaken oid over een maandje?

7. fafje

fafje Niet meer actief

hmm hier kreeg hij er toendertijd krampjes van, van nutriton...

ik heb sowieso nog voedingen in de vriezer...dan kan ik nog een weekje na het volledig afbouwen bv geven bijv ochtendflesje...

kv en bv mengen is hier niet zo'n succes...hij vindt het flesje kv lekkerder dan gemengd..

Maar ik zou natuurlijk een andere voeding uit de vriezer hiermee kunnen mengen!?

8. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ja hoor dat kan, of je geeft eerst een kwart van deze en dan daarna nog kunstvoeding als je dat prettiger vindt. Ik denk niet dat ze van 1 voeding waterige melk krampjes krijgen, denk eerder van teveel melk in 1 keer. Anders zouden heeeeel veel babies 's morgens kramp hebben. Maar je kunt het ook mengen, of kunstvoeding als toetje geven en dan niet de hele voeding geven.

9. fafje

fafje Niet meer actief

Ireen, ja das een goeie idd,....vindt het namelijk zo zonde om weg te gooien...
    Dan vries ik het gewoon in...en straks als ik de ochtend en of avond voeding ga afbouwen, kan ik het gewoon in en fles doen en dan idd daarna kv als toetje ofzoiets dergelijks...

bedankt wederom!

10. fafje

fafje Niet meer actief

hier sliep zoon al vrij snel door, waardoor ik sochtends dus niet ehct onwijze volle borsten had...maar als ik die wel had, met idd veel voormelk..dan spuugt hij gelijk heel veel na de voeidng..
    hij is namelijk best gulzig dus gaat maar door met drinken...

11. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    jups dat zeg ik; teveel melk in 1 keer.
    Nee meis, kijk even wat je ermee doet, maar gooi het niet weg! :)

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hoi faf! Zo te lezen heb je nog best veel melk zeg in dit stadium als je nu nog 200cc kolft! Kan je anders niet de eerste cc's waterige melk afkolven in een apart flesje en dan de rest met de vette achtermelk in een ander flesje? Dan kan je wellicht die waterige melk mengen met kv?

Succes verder met je doel he meid; ik hoop dat je wens gauw uitkomt!;)

13. fafje

fafje Niet meer actief

@zg, thanks!!

Nou ik kolf dus niet door tot mn tsr komt...aangezien ik de productie anders in stand hou??!!..
    die 200 is puur van de stuwing haahah en is van voooor de tsr...
    vanochtend wer dik wakker om 0630u, dus dat is al later en was het 170 cc...dus het wordt al minder...

ik wil puur alleen de druk afkolven...mn borsten worden nu maar geleegd per 12 uur...dus wel logisch dat ze zo vol zijn hihi

Deel Deze Pagina