Nieuws over Madeleine Mccann?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by sm1, Jul 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Laatst nog een docu gezien waarin verteld werd dat de britse minister opdracht gegeven had voor een onderzoek door de britse politie. Er blijkt door de portugese politie enorm veel slecht recherche werk geleverd te zijn en er zijn veel fouten gemaakt (heeft die politie agent die dat boek geschreven heeft in die docu ook toegeven). Maar het ligt in portugal nogal gevoelig allemaal en tijdens de docu waren de agenten aan het kijken of de portugese politie wilde samenwerken (maar konden ze niet direct vragen omdat ze er niet op wilden zinspelen dat hun fouten gemaakt hadden omdat ze dan haast wel zeker een "nee" zouden krijgen). Aan het einde werd duidelijk dat de portugese politie die in eerste instantie de zaak had afgesloten en er niet meer aan wilde beginnen toch weer zelf een onderzoek gestart is.
    In die docu werd ook duidelijk dat omdat de zaak nogal én publique tot ontwikkeling kwam en er veelste veel bekend gemaakt werd tijdens onderzoek van waar ze nog niet eens van wisten of de dingen wel klopte, er zo nogal een stemming makerij op gang kwam waardoor uiteindelijk de politie zichzelf in de vingers sneed en eigenlijk al niet meer toe kon geven dat er zoveel fouten gemaakt waren en ze mensen beschuldigt hadden die er niets mee te maken zouden hebben of waar iig niet van bewezen was dat ze er ook maar iets mee te maken hadden. Zoals dus de ouders (vader) van Madeleine.
    Ik HOOP dat ze daar ligt. Ik zou het natuurlijk 10x liever hebben dat ze levend gevonden wordt. Maar daar geloof ik niet meer in (al hoewel er nog wel eens kinderen na hun tiener jaren ineens opduiken uit kelders...). Het zou een afsluiting zijn voor de ouders en familie van Madeleine. Een erge afsluiting want ik denk niet dat je als ouders ooit de hoop op geeft (kan geven) maar dan kunnen ze eindelijk gaan verwerken.
    Madeleine had ook nog een broertje. Moet je eens bedenken hoe erg zijn jonge leventje door dit alles beïnvloed is.. Madeleine was niet het enige slachtoffer in dit alles.

2. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Heb het boek thuis en na het lezen denk ik ook dat de ouders het moeten zijn geweest.
    Hun verklaringen kloppen gewoon niet, veranderen iedere keer. Ook wilden ze vaak niet meewerken, bijv bij het afstaan van hun telefoontjes. Zo hadden ze eerst alle smsjes gewist voordat ze deze inleverden.
    Het lijklucht in het huis, bloedsporen (die gewassen waren) achter de bank. Dat de ouders en hun vrienden gewoon gingen slapen op de nacht dat ze 'ontvoerd' was ipv dat je loopt te zoeken.

En het meest gekke: toen de moeder erachter kwam dat Maddie 'weg' was, liep ze terug naar het restaurant om te schreeuwen dat ze haar ontvoerd hadden....terwijl ze de tweeling gewoon in het huisje achterliet. Als ik zou denken dat mn kind ontvoerd was, no way dat ik dan weg zou lopen en twee andere kinderen zou achterlaten.
    Ook werden de tweeling niet wakker ondanks alle commotie die er was ontstaan, dus waarschijnlijk hadden zij ook iets toegediend gekregen.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@spoiled: idd!

En ze zeiden dat de tweeling vast gesedeerd waren door de ontvoerder omdat ze doorsliepen ;) dus mochten ze iets bij de tweeling vinden van sedatie wees het iig niet op hunzelf zo probeerde ze het te draaien

Man was arts en had ook altijd slaapmiddelen bij zich op zak

4. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ooo, wat interessant allemaal wat ik zo van jullie lees! Ik wist dat helemaal niet. Ga eens opzoek naar het boek.
    Ik vond de ouders sowieso altijd al wat verdacht overkomen qua gedrag en opmerkingen enzovoorts, maar wist dus niet dat er zo'n boek was.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hmmm ja spoiled de moeder was misschien wel heel erg in shock? Ik weet het niet hoor.....ik hoop dat ze er eindelijk achter gaan komen hoe het zit...
    Heb zelf nooit de indruk gekregen dat de ouders er iets mee te maken hadden....maar ja wie weet!

6. flowerpower50

iemand een idee waar je de boeken nog kunt bestellen?
    Anders moet ik maar eveneen abonnement op de bibliotheek nemen ;)

7. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Tja, zou kunnen...maar kan er met mijn hoofd echt niet bij dat ik dan nog twee kids alleen zou laten.
    Ook gingen ze meteen van ontvoering uit, terwijl ze net zo goed weg was gelopen. Ze was 4, misschien ging ze op zoek naar haar ouders en raakte ze de weg kwijt. Maar de ouders riepen vanaf het begin dat ze mee was genomen.

@Daantje: Ja! Ze hadden echt overal een verklaring voor. De moeder was ook arts, toch?

8. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik had hem via marktplaats voor een paar euro.

9. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bol.com tweedehands geloof ik

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Op die manier.....je zou kunnen..maar ik kan me best voorstellen dat je in paniek wegrent en niet gelijk je andere 2 kids meeneemt;)

11. Chaea

Chaea Niet meer actief

ik had een link gedeeld op pagina 2 waar je het kan lezen =3

12. flowerpower50

Ja ik zie m thanks :D

Share This Page