Dat had haar ook gesierd destijds in het vorige topic van de vele vragen die ik gesteld had . Jammer dat je dat destijds ook niet aangaf.
Dat anderen dat zeiden betekent niet meteen dat het ook een goed idee is. Het vorige topic liep al.volledig uit de hand, het is blijkbaar te gevoelig. Nu gaan we allemaal vergelijkbare topics starten....ik lees hier al 12 jaar mee, dat gaat niet werken. Je krijgt dezelfde irritaties naar elkaar. Je kan wel zeggen: scroll maar verder, maar dat doen mensen niet op een forum omdat het........juist, een forum is.
Filmpjes die niet gedeeld worden, worden minder gezien. Ik wil alleen maar zeggen. Wees voorzichtig met wat je deelt. Zeker waar het dergelijke extreme meningen betreft. Ik zal niet ontkennen dat ze bestaan. Maar zo'n filmpje toont ook niet aan dat iedereen zo denkt. En zo'n filmpje draagt wel degelijk bij aan haat richting anderen die daar verder niks mee te maken hebben. Net zoals jullie met slijk besmeurd worden wanneer er filmpjes rondgaan waarin moslimextremisten vreselijke dingen doen of zeggen. En het draagt niet bij aan het nader tot elkaar brengen van groepen. Terwijl dat nu precies wel nodig is als je richting vrede wil werken.
Diegene mag dat zelf weten. En ik heb gezien wie het topic heeft geopend. En ik scroll daar gewoon overheen klaar. Geen behoefte aan.
Iedereen die nu hier moeilijk doet over het topic titel, waren jullie niet degenen die het vorige topic gesloten wouden zien, juist omdat wat er gepost werd wat niet in jullie straatje paste? Is het niet makkelijker om dit topic dan te negeren,als je je er zo erg aan ergert of als je enkel wil horen en lezen hoe perfect israel wel niet is,dat je er dan zelf een topic opent? En het is heel normaal dat er een topic is over deze kwestie, want er wordt een hele bevolkingsgroep van de kaart geveegd en daar is er nou veel te horen en te zien op het nieuws en social media en er is helaas heel veel over te delen. Wil je het niet zien of horen, lees je het niet en klaar. Snitches denken echt dat beheer blind is en niet ziet dat er een nieuw topic open is, dat je die er weer bij gaat roepen? Is het echt nodig om er nu weer een rel topic van proberen te maken zodat deze ook gesloten wordt of ben, want dan ben je wel heel triest bezig.
Ik heb zelf geen problemen met nieuwsberichten van beide kanten. Waar ik wel problemen mee heb is het delen van berichten met allerlei aannames waarvan de helft misschien niet eens waar is. Het opstoken van een menigte, aangezien iedereen die wil hier mee kan lezen. Maar ga gerust verder. Ik zal jullie niet meer storen.
https://www.kn.nl/nieuws/kerk-in-belgie/ik-kan-niet-langer-zwijgen-antwerpse-bisschop-fel-tegen-israel/
Maar ff, kom jij op dit forum om alleen over dit onderwerp te praten? Wat doe je dan op een zwangerschapsforum?
Ik reageer in topics waar ik behoefte aan heb om te reageren voor de rest ben ik een lezer. En ik loop hier langer rond op ZP dan je denkt. Maar wie ben jij om te bepalen waar ik wel op mag of niet? Het kan niet gekker worden dit.....
Je 1e zin slaat nergens op want je bent nu alleen er op uit om te rellen . Nou als dat een manier van vragen is knap hoor. Echt serieus....
Ik was er in het andere topic al benieuwd naar maar die was gesloten. Dus ik dacht vraag het je hier gewoon. Maar je reageert nogal fel en overdreven.
Mooi gesproken vooral dat stukje over verward en tegenstrijdig. Het is gewoon niet makkelijk. Vond het topic van @MadeInUSA wel heel mooi verwoord. Hoe kan je iets aangeven wat niet klopt zonder iedereen over 1 kam te scheren en uit te leggen dat je het niet zo bedoeld.
Omdat ik geen zin meer heb om steeds aangevallen te worden als je het niet erg vind. Vooral op het laatst zijn er veel dingen gezegd die gewoon niet meer konden. Vandaar dat ik ook in het begin heb aangegeven dat ik niet wil dat de discussie die daar gaande was in dit topic word aangehaald. Dit topic is niet hetzelfde als de andere topic. Wat ik niet begrijp is waarom er zo word gefocust op mij terwijl er steeds word gezegd dat het diegene of niet uitmaakt of niets kan schelen over wat ik doe of schrijf of typ of post. Maar er word zo op mij gelet door de zwangerschapspolitie hier .....
Dankjewel voor je fijne antwoord. Ik kan dit onderwerp niet negeren omdat het me best aan het hart gaat en ja dan zeker beide zijden (en dat was voor mijn gevoel een topictitel met beide landen. Maar prima zo, ik hoop dat er geen haat meer uitgesproken gaat worden, naar niemand niet) Ik ga mijn best doen ontopic
Ik zag deze zonet: https://nos.nl/l/2497424 Over relatie poetin met zijn oorlog in Oekraïne en deze oorlog en zijn mogelijk beoogde rol als bemiddelaar in het middenoosten.
Inmiddels is wel tijdens deze oorlog gebleken dat echt alle leiders het ikke ikke en de rest kan stikken niveau hebben
Het is ook normaal dat het aan je hart gaat want het is ook een gedeelte van jou. Dat geld voor iedereen waar het land waar hij of zijn ouders/grootouders of familie heeft. Het is gewoon piep zacht uitgedrukt