Nieuws waar je nog weleens aan terug denkt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anna009, 27 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    hier denk ik ook vaak aan, woonde daar vlakbij namelijk

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Daar denk ik ook met enige regelmaat nog wel aan.

Syane vindt dit leuk.
  3. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Sabine Jansons. Ik was toen even oud toen ze verdween. Denk er nog geregeld aan.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Och ja, ook zo vreselijk :(

5. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik denk vooral aan de “grote nieuwsberichten” nog weleens terug.. 9/11, vuurwerkramp etc..

Met de stint daar kan ik niet goed aan terug denken.. komt te dicht bij mijn eigen angsten denk ik.. het zouden je kinderen maar zijn..

Die ruben en julian..
    uiteindelijk blijkt dat die jongens in de nacht van 6 op 7 mei om het leven zijn gebracht..
    Vader rijdt er rond 02.30 heen en om 03.20 ofzo zien ze hem weer er vandaan rijden..
    Die zelfde nacht om 02.54 heb ik mijn dochter op de wereld gezet.. ik denk er altijd aan.. wat ligt leven en dood dicht bij elkaar.. en terwijl wij zo’n mooi moment in ons leven beleefde werden er gewoon twee kleine mannen om het leven gebracht.. vreselijk

6. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Het ongeluk met de stint in Oss, mijn zoontje was toen 8 maanden, heb geloof ik de hele dag moeten huilen, wat een ongelooflijk drama.
    Verder denk ik regelmatig aan de verdwijning van Tanja Groen, maakte nogal wat indruk toen (ik was 14) dat bij opsporing verzocht kwam. Ze fietste in 1993 naar huis na een studentenfeestje en er is nooit meer wat van haar vernomen. Heel af en toe is er nog wat over in het nieuws dat ze ergens gaan zoeken naar haar of haar fiets en haar ouders waren een keer op tv bij Hello Goodbye, het was/is hun enige kind. Hopelijk krijgen ze toch een keer duidelijkheid wat er nou gebeurd is.

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    meer recent...ongeluk met die kabelbaan in italie.

"Alleen de vijfjarige Eitan uit Israël overleefde de crash. Zijn ouders, broer en overgrootouders zijn bij het ongeval omgekomen."

Mn dochter is 4, moet er niet aan denken hoe zij er aan toe zou zijn zowel fysiek als mentaal als alles wat ze kent om dr heen ineens weg is. Noem t hormonen, maar voor mij een jankmomentje.

8. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.047
    1.679
    113
    Vrouw
    Veel dingen die hier genoemd worden, met name dat ongeluk met de Stint schiet mij nog vaak te binnen. Kan er ook zo weer om huilen.
    Zo intens verdrietig...

Ook denk ik nog weleens aan een Oostenrijkse co-piloot (?) die psychisch niet in orde was en bewust een vliegtuig liet crashen.
    Ik geloof dat hij de deur op slot had gedaan toen de piloot even naar de wc was. Volgens mij heette hij iets met een A, Andreas ofzo.
    Ik weet het verhaal niet precies meer, maar moet er regelmatig aan denken, zeker tijdens vliegreizen.

9. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Eigenlijk alle genoemde dingen in dit topic.

Maar toch ook de vliegtuigen met kisten die landde in Nederland na mh17. En de rit op de snelweg waarbij zoveel mensen aanwezig waren, op vluchtstroken, viaducten etc.

10. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Dit ja, en het moment dat die kisten uit de vliegtuigen gehaald werden met het liedje van dotan (toch? We’re coming home now) erbij, tranen over m’n wangen.

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.858
    113
    Vrouw
    Er was toen volgens mij ook een minuut stilte? Nationale dag van rouw? Kan mij dat nog goed herinneren, was bij mijn vorige werkgever en hele bedrijf moest werkzaamheden stilleggen en minuut stilte houden.

12. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ja dat hadden wij idd ook.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het nieuws van het overlijden van Sylvia Millecam... al zo lang geleden, maar wat hakte dát er in, ik hoorde het toen ik alleen in Rotterdam liep ergens (waar ik niet vandaan kom) uit een radio uit een winkel. Indertijd zat ik zelf aan het einde van m'n chemo-kuren....
    deze zomer al weer 20 jaar geleden. Wat een bijzonder mens wat dat.

Syane en NiVa0230 vinden dit leuk.
  14. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.249
    15.039
    113
    Vrouw
    Oh ja die kwam van Spanje vandaan en had een hele Duitse schoolklas bij zich. Een paar maanden later vloog mijn even oude dochter met haar schoolklas naar Spanje. Kwam wel even binnen:(

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  16. Habibati

Habibati Niet meer actief

Marc Dutroux, de moord op James bulger, de vrijlating van natasha kampusch, de verdwijning van Maddie McCann, de recente aanslagen wereldwijd.

Zuul en Lies1611 vinden dit leuk.
  17. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    #37 goblins, 28 mei 2021
    Laatst bewerkt: 28 mei 2021
    Ik werkte in Hilversum op die kazerne.....
    Voor mij is die kazerne nooit meer hetzelfde geweest...
    Op donderdag gecrasht, vrijdag telefoon van het forensisch team dat ze de commandant van de kazerne wilde spreken.... niet over MH 17 gehad, maar ik brak....

Ik ben naar een andere kazerne gegaan, ik was net zwanger van de oudste, en de stress kon ik niet aan. Na 15 jaar kinderloos zijn ineens zwanger... Ik wilde het risico niet lopen op miskraam

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.700
    5.729
    113
    9-11 en dan vooral denk ik aan die angst van de vastzittende mensen en in het vliegtuig de mensen

De stint, men de hele dag gehuild

En met Koningsdag denk ik altijd wel aan die gek die op de mensen reed, zag het live gebeuren op tv was heftig.

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja dat was ook erg heftig - bij de naald was dat ofzo? En later die man die ging schreeuwen bij het moment van stilte -toen iedereen nog op scherp stond zeg maar naar aanleiding van dit gebeuren. Bij dat soort momenten nadien heb ik nog lang spanning gevoeld- 'als er maar niet weer zo'n gek is!' .

20. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    De schietpartij van Tristan van der Vlis. Boodschappen doen in een winkelcentrum is nooit meer hetzelfde geweest.
    Laatst liep ik er en toen liep er een knul van een jaar of 17 met zijn kisten, in een camouflagebroek en dan ook nog eens zo'n mondkapje. Ik heb hyperventilerend mijn vriend gebeld.

Deel Deze Pagina