Zijn er mensen die ervaring met de Römer dualfix hebben? Zo ja wat zijn plus en min punten? Ik kan op internet eigenlijk geen testen en ervaringen vinden en wij zijn in overweging om deze stoel te kopen. Hij lijkt ons ideaal omdat hij zowel tegen als met de rij richting mee gebruikt kan worden. Dat je het stoeltje richting de deur kunt draaien om je kind er in te zetten en dat je op dat moment kan kiezen of je hem voor of achter uit wil laten kijken. Bij andere stoelen is dat niet zo makkelijk
Zo lang mogelijk achterwaarts vervoeren is altijd de veiligste keuze! Zelf vervoer ik mijn 3 jaren dochter ook nog achterwaarts. De Dualfix heb ik onlangs gepast met mijn dochter en heb hier een stuk over geschreven in het topic 'achterwaarts gerichte autostoeltjes' op bladzijde 296. Hopelijk heb je daar iets aan; http://www.zwangerschapspagina.nl/verzorging-veiligheid/399376-achterwaarts-gerichte-autostoeltjes-296.html Willen jullie graag een stoel met isofix? Of mag dit ook met gordelbevestiging? Zelf heb ik de Romer/Britax Maxway en deze is tot 25 kg achterwaarts te gebruiken en ik ben erg tevreden! Mocht je meer vragen hebben stel ze gerust, ook in het andere topic.
Bedankt voor je reactie! Als ik de foto zie bij jou op de maximale ligstand heb ik het idee dat hij nog 1 verder kan. Bij de knop waar je de stoel mee kan draaien zit aan de zijkant nog een kleine knop. Als je die indrukt dan kan je hem nog 1 stand verder doen
Ok, dat wist ik dan weer niet! Moet je nagaan, qua lengte kan hij dus zeker wel een eindje mee. Zit je alleen met het maximale gewicht van 18 kg. Gemiddeld rond de 4 jaar, maar mijn dochter is 3 en weegt net 12 kg.
Wij hebben voor deze stoel gekozen, om dezelfde voordelen die jij al beschrijft. Hebben hem nog niet binnen 5 weken levertijd. Ik weet niet of je hem inmiddels al gekocht hebt maar mocht je dat nog gaan doen, ik heb hem in Duitsland besteld omdat hij daar een stuk goedkoper was dan in Nederland.
Ohh dan scheelt het nauwelijks inderdaad Ik kwam hem hier in nl nu alleen tegen voor 519 dus dan is het toch wel weer de moeite.