Melk maar geen positieve test nog?!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sandydv, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandydv

Sandydv Lid

17 jul 2012
    40
    0
    6
    Hoi Dames,

Ik ben al een poosje bezig met zwanger worden.. en ik heb werkelijk nog nooit wit vocht uit mijn tepel gehad. Nu heb ik al ongeveer 2/3 weken last van mijn borsten. Ook heb ik afgelopen zondag heel veel slijm met kleine sliertjes helderrood bloed verloren, dus dacht dat deze ronde voorbij was. Echter bleef het daarbij...
    Met ovulatietesten geprobeerd mijn eisprong te vinden ivm een onregelmatige cyclus, maar dat is niet heel goed gelukt. De test die het best in de buurt komt is van 22 januari..
    Dus 22 januari eisprong, 3/2 innestelingsbloeding en nu al melk?! Kan dat?... Graag jullie ervaringen.

Bedankt alvast!

Liefs,

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Komt het melk eruit als je in je tepels knijpt of zomaar?

De meeste vrouwen krijgen pas laat in hun zwangerschap een toeschietreflex. Ik heb het nu nog niet eens.
    Mocht je al eerder zwanger zijn geweest, dan kan het wel eerder komen.

Ik vermoed zelf dat je prolactinegehalte wellicht te hoog is,ook omdat je onregelmatige cyclussen hebt in combinatie met die melk. Dit kan problemen geven bij het zwanger worden. Even laten checken bij de huisarts.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Vochtverlies uit je borst kan inderdaad te maken hebben met verstoorde hormoonwaardes, je prolactine-waarde kan te hoog zijn. Dit heeft niks te maken met een zwangerschap.

4. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    hoi sandydv

ik ben erg benieuwd of je zwanger bent of niet.
    ik heb al een kindje maar ik had vandaag ook wat melkverlies.
    alleen moet ik nog meer dan een week voordat ik mijn nod heb.
    wanneer is jouw nod?

5. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Ik heb in nov een miskraam gehad.. sinds de eerste dag van mijn mk tot nu toe ook steeds wit vochtverlies uit beide tepels...
    Zou dat indd een zwangerschap kunnen.beïnvloeden? Dames die bv geven en nadien zwanger raken dan?..

6. Sandydv

Sandydv Lid

17 jul 2012
    40
    0
    6
    Bedankt dames! Al is het niet echt het antwoord waar ik op hoopte.. Ik wilde wanneer ik deze ronde ongesteld word al contact gaan opnemen met de huisarts, dus dat gaan we dan nu zeker maar doen. Het vocht komt wanneer ik knijp. Verder heb ik natuurlijk geen idee wanneer mijn nod is ivm die onregelmatige cyclussen.. Vandaag dag 44 alweer. Ga zondag weer een testje wagen als er nog niets is.

Afwachten maar he! Bedankt!

Liefs

Deel Deze Pagina