ik hoop voor je dat de kleine gezond is en blijft meid! en inderdaad als je een kinderwens hebt wil je het gewoon gelijk ipv al die teleurstellingen en elke maand is een maand teveel voor ons gevoel. ik heb een goed voorgevoel over deze maand. al is t nog voor me eisprong. ik heb gewoon het gevoel dat het gaat lukken. althans ik hoop het wel.
Ik ben in de 3e ronde zwanger geraakt. Dus 2 keer ongesteld geweest. Als je zo onzeker bent waarom begin je dan niet met ovulatie testen? Zo kun je nauwkeurig kijken wanneer jullie aan klus "moeten". En ik zou zeggen maak je geen zorgen. succes!
ja kan toch pas vanaf de eerste dag? of haal ik nu alles door elkaar dat temperaturen doe ik wil. maar ik heb nooit dezelfde temperatuur wel altijd meet ik om half7in de ochtend . dan gaat me wekker word ik wakker. ik zit rond de 36.5 soms een tiende punt meer of minder. weten jullie wat ik kan verwachten op me eisprong dag dan ongeveer? halve graad meer toch?
Hoi, ik ben net als jij bezig om zwanger te raken. Ik ben eind september gestopt met de pil. Ik ben vrij onregelmatig ongesteld sinds die tijd 28-32-36. Ik ben ook een controle freak, dus heb deze maand gekozen om ovulatietesten te gaan gebruiken. Ik weet in elk geval wanneer ik mijn eisprong heb. Dat vind ik een fijn idee, zodat ik wel weet dat we gericht en goed bezig zijn. Mijn eisprong was gisteren. Dus afwachten maar....
Hoi, Ik ben ook nog maar sinds kort gestopt met de pil. Eerste cyclus 40 dagen, toen 29, daarna 28 en ik zit nu op dag 34.. En nog niet ongesteld. Mijn huisarts zei ook al, je lichaam heeft gemiddeld een half jaar nodig om weer een normale regelmatige cyclus te krijgen. Mijn advies (en ik volg het zelf ook op): ga uit van een half jaar "ontpillen" en reken dus nergens op.. Verder gewoon lekker je ding doen, volgens mij komt het dan vanzelf goed. Zo niet, kun je moeder natuur altijd nog een handje gaan helpen.. Maar wij zijn nog zo kort bezig... Geduld hebben is moeilijk, zeker in dit geval, maar ik ga het iig zeker proberen! Succes!
Met 3 maanden (miskraam8weken) daarna pas weer met 9 maanden, totaal 12 maanden dus na het stoppen met de pil!
Hoi, ik ben in december gestopt met de pil, 25 december eerste dag bloeding. Meteen met ovulatietesten aan de gang gegaan (rond de vruchtbare periode) en die waren positief zoals bij een cyclus van 28 dagen (ik wist het dus niet precies omdat ik nog geen normalen cyclus had gehad). Rond deze dagen dus ook aan het klussen gegaan. Het gaat er vooral om dat je om de juiste momenten gaat klussen. En 20 jan. positief getest!! Dus meteen na het stoppen van de pil zwanger geraakt. Nu hopen dat alles goed gaat volgende week mijn eerste echo! Succes!!!
Van de eerste na 2 maanden. sept 2012 spiraal laten verwijderen voor een 2e wonder. Na 3 maanden zwanger helaas vmk. Maand later weer zwanger nu 5 weken.
Na mijn pilstop hebben we het nog drie maanden veilig gedaan. Ik wilde rustig ontpillen en al op mijn voedingspatroon letten en foliumzuur starten. Eerste ronde voor het echie was het raak. Na de bevalling ben ik niet meer aan de pil gegaan. We hebben het veilig gedaan en ik weet gelukkig ook wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben, met een ruime marge. En nu eerste ronde voor een brusje weer raak. Ik weet hoe bevoorrecht we zijn dat te zo snel raak is.
In 2008 gestopt, in 2009 zwanger maar helaas een miskraam. In juni 2010 doorverwezen naar de gyn. Onderzoeken waren prima. Augustus 2010 vroege miskraam gehad en in maart 2011 wederom zwanger die inmiddels een 1 jarige, ondeugende, lieve dreumes is. Ruim 32 rondes hier. Heb de microgynon 30 gebruikt vanaf mijn 15e en met mijn 19e gestopt en 22 toen ik zwanger werd.
gefeliciteerd voir de meiden die nu zwanger zijn. ligr het aan mycrogynon dat het zolang geduurd heeft ik had namelijk 7jaar mycrogynon in oktober gestopt. wat ik las over miskraam dat is echt naar. ik zou wensen dat het niemand overkomt want dit gun ik niemand. ben je blij dar je zwanger bent en eindigd het zo voor evt. meiden die nog aan het klussen zijn voor zwangerschap succes mijn duimen draaien voor iedereen!
Precies n jaar na pilstop zwanger helaas 3 miskramen achter elkaar en twee jaar na pilstop test zwanger Voor 4de x en nu gaat het goed geduld is n schone zaak
Hier in de derde ronde, na stoppen maar 2x ongesteld geweest: 28-25 Ik heb ze zelf niet gebruikt, maar ik lees veel goede ervaringen met ovulatietesten. Succes!
Na de prikpil 1.5 jr voor ik ongesteld werd. .. toen alleen maar miskramen nu bijna 11 weken met utrogestan....en inmiddels 2.5jr. Verder.
oh naar van die miskraam. succes meiden. zijn er nog meer meiden die nog bezig zijn met zwanger worden ? want mijn duimen draaien voor jullie
Hoi Shy-Girl, Ik ben ook in oktober gestopt met de pil en ben ook nog niet zwanger. Ook ik vind het ergens een teleurstelling dat het nog niet "raak" is, maar ik heb wel meer rust gevonden nadat ik Prena-Fem van Orthica ben gaan slikken. Dit is een multivitamine voor en rondom je zwangerschap. Misschien is zoiets ook voor jou? Lfs Zwieppie