Ik denk niet dat het aan de microgynon ligt hoor. Mijn stiefmoeder heeft deze bijna 14 of 15 jaar geslikt en was binnen 3/4 maanden zwanger van haar eerste.
Slik al 6 jaar geen pil. In 2010 mmm even gestopt, getrouwd vorig jaar en sinds augustus terug in mmm. Helaas nog zonder resultaat!
Ik was in februari gestopt met pil, wegens bijwerkingen/allergische reactie. Pas vanaf oktober gaan klussen, ronde 3 in november was raak nu ruim 12 weken zwanger van ons eerste ukkie
3 maanden na t stoppen terwijl mn cyclus heel lang was ben maar 1 keer ongesteld geweest in die drie maanden.. Dus ik dacht dit gaat heel lang duren... Maar was dus heel snel!
Bij mij duurde het 16 maanden, maar één jaar daarvan ben ik aan het ontpillen geweest. Aangezien ik wist dat ontpillen een tijdje kan duren, ben ik bewust een jaar eerder gestopt met de pil. Ben er achteraf wel blij mee dat ik die keuze destijds heb gemaakt.
November gestopt met condoom (telt dat ook?) 19 december eerste dag van laatste ongesteldheid, 2e ronde dus al. Sylvano was door de pil heen dus heel snel beide keren.