Goedemiddag lieve dames!, Ik heb aantal vragen over primolut hopelijk dat jullie me kunnen helpen.. ik ben laatst naar de gynaecoloog geweest en na aantal onderzoekjes heb ik te horen gekregen dat ik een hangende eiersprong had? geen flauw idee dat dat bestond en kon.. nu heb ik me kuur afgemaakt en vroeg me af aan de dames die primolut hebben gebruikt hoelang de onttrekkingsbloeding duurde en kan het zijn dat je zwanger bent onlangs de onttrekkingsbloeding.. alvast heel erg bedankt!
Ik heb voor de eerste ook eens een kuur primolut gehad! Ondanks dat mijn baarmoeder schoon leek, wilde het maar niet lukken zwanger te worden na een miskraam! Mij is toen uitgelegd dat het eigenlijk een schoonmaak/reset kuurtje is voor je baarmoeder! Zwanger worden, mocht tijdens de kuur dan ook niet, want dit zou de zwangerschap afbreken! De bloeding duurde ongeveer net zo lang al een normale menstruatie, was alleen wel heftiger!
oo wat naar! ik had dus aantal controles inwendige echo's em Gelukkig was alles in orde was namelijk bang dat heyt pcos zou kunnen zij maar de eitjes waren ook prima en goed te zien. . ik weet alleen niet hoe da zit me dat hangende eiersprong... ja dat klopt toevallig vandaag ook laatste dag van de ontrekkingsbloeding en inderdaad wat was dat heftig! Bedankt voor de reactie!
Daarmee wordt volgens mij bedoeld dat je eitjes niet springen. Ze blijven in de eierstok hangen. Ik ben afgelopen woensdag begonnen met een kuur nadat ik een miskraam heb gehad. Mijn eieren bleven ook hangen en ik was al twee weken ongesteld. Ik ben erg blij met het antwoord van liefdeis. Want ik wist niet precies wat deze kuur nou doet, behalve het bloeden stoppen. Liefdeis ben je daarna ook weer zwanger geworden?
Ja, de maand na mijn kuurtje was ik meteen zwanger! ☺️ Dat hoop ik voor jullie ook ....!! Daarvoor wilde het een half jaar niet lukken, op zich niet zo heel lang natuurlijk, maar ondanks dat alles schoon leek zat het mij niet lekker,had ook nog steeds wat klachten! Een hangende eisprong heb ik ook nog nooit van gehoord, dus daar weet ik het antwoord niet op!
het zou best kunnen dat het daarmee bedoeld word? is het iets om zorgen over ts maken er is namelijk een groot kinderwens aanwezig bij ons?.. ik heb dit wel voor het eerst mee gemaakt.. hopelijk loopt het goed af met de kuur!
oo wat spannend hopelijk word het hier ook raak.. Bedankt voor je antwoord. .. wat een geruststelling!