1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 26 jaar 2. hoeveel weken was je toen? Precies 37 weken 3. was het een jonge of een meisje? Meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale bevalling, begonnen met spontaan breken van de vliezen 5. hoeveel woog je kind? 3320 gram 6. hoe begonnen je weeen? 3,5 uur na breken van de vliezen begonnen langzaam de buikweeën
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? Net 24 2. hoeveel weken was je toen? 39.0 3. was het een jonge of een meisje? Meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale bevalling, thuis 5. hoeveel woog je kind? 4015 gram 6. hoe begonnen je weeen? Met flinke rugpijn. In eerste instantie dacht ik dat het voorweeen waren, omdat ik er zeker van was dat ik de 40 weken ging halen. Pas toen mijn vliezen braken geloofde ik het en had toen al 6 cm ontsluiting.
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? nog net 18 2. hoeveel weken was je toen? precies 36 weken 3. was het een jonge of een meisje? een jongetje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? een normale bevalling 5. hoeveel woog je kind? 2910 gram 6. hoe begonnen je weeen? spontaan gebroken vliezen een uur daarna begonnen de weeën. De bevalling heeft vanaf de gebroken vliezen (begin) tot het eind 7 uur en 51 minuten geduurd Tweede 1. hoe oud was je toen je bevallen was? 22 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 38,4 weken 3. was het een jonge of een meisje? een jongetje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? een normale bevalling 5. hoeveel woog je kind? 2890 gram 6. hoe begonnen je weeën? Nadat ik 's ochtends gestript was door de vk begonnen mijn weeën 's nachts en 4 uur en 38 minuten later lag hij op mijn buik
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 29 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 41 weken 3. was het een jonge of een meisje? Meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Na 15 uur weeen werd het een spoedkeizersnee 5. hoeveel woog je kind? 3200 gr 6. hoe begonnen je weeen? Spontaan 's nachts om 2 uur en een half uur later braken mijn vliezen. 's Avonds had ik nog nergens last van gehad. Succes!
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 26 2. hoeveel weken was je toen? 40 weken 3. was het een jonge of een meisje? Jongen 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale bevalling, wel na x aantal uur aan de weeënopwekkers omdat ik uren bleef hangen op 5 cm. Duurde 21 uur vanaf het breken van de vliezen tot geboorte. 5. hoeveel woog je kind? 3570 gram 6. hoe begonnen je weeen? Gebroken vliezen Vond bevallen echt heel bijzonder en heb ook geen angst voor de volgende bevalling die hier ook dichterbij komt __________________
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 34 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 38+5 3. was het een jonge of een meisje? meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? ingeleid, vanwege hoge bloeddruk 5. hoeveel woog je kind? 2940 gram 6. hoe begonnen je weeen? dag 1 inbrengen ballonkatheter: de hele dag lichte weeën dag 2 3 cm ontsluiting, 9 uur vliezen gebroken door gyn en daarna weeënopwekkers, 18.58 geboren
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? Net 24 2. hoeveel weken was je toen? Precies 40 weken 3. was het een jonge of een meisje? Jongen 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale bevalling 5. hoeveel woog je kind? 4020 6. hoe begonnen je weeen? Had al een dag weeen om de 15 minuten en ineens zette het door.
Mijn eerste is alweer 5,5. Tijd vliegt! 1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 26 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 40 weken en 1 dag 3. was het een jonge of een meisje? jongen 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale spontane bevalling 5. hoeveel woog je kind? 3475 gram 6. hoe begonnen je weeen? met lichte weeen en buikkrampen
He dames...heel apart om te zien dat t bij iedereen anders gaat...voor bijv hoe de bevalling op gang komt...dankjewel om jullie tijd te nemen. waardeer ik echt!
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 25 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 39+1. 3. was het een jonge of een meisje? Een jongen. 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Na 14,5 uur weeen zat ik op een krappe 6 cm, pittige weeen die heel snel achterelkaar kwamen. Toen werd het een keizersnee, wat maar goed was want mijn bekken zijn veel te smal. 5. hoeveel woog je kind? 3165 gram 6. hoe begonnen je weeen? Een half uur na het spontaan breken van de vliezen in de ochtend. De dag ervoor mijn slijmprop overigens verloren.
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 19e verjaardag 2. hoeveel weken was je toen? 38+0 3. was het een jonge of een meisje? Jongen 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Lichte weeen na strippen, direct doorgepakt met weeopwekkers vanwege zware omstandigheden was het beter als zoontje buiten mijn buik was. 5. hoeveel woog je kind? 3340 6. hoe begonnen je weeen? Zie 4 Zet m op
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 32 jaar 2. hoeveel weken was je? 38-5 3. was het een jonge of een meisje? jongetje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je een bijna perfecte bevalling (spontane weeën, hele vlotte ontsluiting) tot aan het persen en de hartslag van mijn zoontje door een navelstrengomstrengeling wegviel. Hij is toen met spoed met de vacuümpomp gehaald 5. hoeveel woog je kind? een kleintje, 2840 g 6. hoe begonnen je weeen? om half 3 's nachts werd ik wakker van lichte weeën, gelijk regelmatig om de 8 minuten. Tegen de ochtend kwamen ze om de 5 min en werden ze langzaamaan krachtiger.
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 26 2. hoeveel weken was je toen 37+6 3. was het een jonge of een meisje? jongen 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? ingeleid 5. hoeveel woog je kind? 2460gram 6. hoe begonnen je weeen? Ik werd ingeleid met 37+5 kreeg 2x gel ingebracht en deed wel wat maar niet genoeg dus ik moest blijven en zouden volgende dag verder gaan. Om 4 uur werd ik wakker met buikkrampen en het werd steeds heviger en rond 10 uur werden het echte weeen. Verder wil ik je mee geven dat je niet in paniek moet raken. Blijf rustig, probeer goed door te ademen, zuchten of puffen. Als je gaat persen probeer niet teveel met je hoofd te persen want dan krijg je bloeduitstortingen. En ga absoluut niet gillen want dat is verspilde energie die je goed kan gebruiken. Miljarden vrouwen zijn je voor gegaan dus jij kan dit ook!! s6 alvast
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 24 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 41 weken en 2 dagen 3. was het een jonge of een meisje? Meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale bevalling, na 38 uur naar het ziekenhuis voor wee opwekkers. Totale bevalling duurde 44 uur. 5. hoeveel woog je kind? 3080 6. hoe begonnen je weeen? Met onregelmatige weeën.
Ik heb wel "gegild'. Of naja, er kwam een soort van oerkreet uit mijn mond tijdens het persen Mijn advies is juist om het niet in te houden.
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 25 2. hoeveel weken was je toen? 41+3 3. was het een jonge of een meisje? Meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale bevalling 5. hoeveel woog je kind? 3445 6. hoe begonnen je weeen? Eind van de middag met wat krampen onderin m'n buik Werden steeds vervelender en om 03.30 vk gebeld die was er 05.00 ofzo een keer , uiteindelijk om 06.00 ongeveer naar t ziekenhuis en 7.30 bevallen ( kleine knip) van m'n meisje