1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 26 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 40 weken en 5 dagen 3. was het een jonge of een meisje? Meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale bevalling 5. hoeveel woog je kind? 3,235 gram 6. hoe begonnen je weeen? Op de dag zelf werd ik om 6 uur wakker van lichte weeën en harde buiken. Die kwamen ongeveer om het kwartier. Ik ben rond 7 uur in bad gaan zitten en de weeën werden algauw heviger, maar er zat geen echt ritme in. Om 10 uur het ziekenhuis gebeld die zei dat ik in bad mocht blijven en dat als de bevalling op gang zou komen, de weeën zouden doorzetten. Ik kwam in een weeënstormpje terecht. Om 14.30 uur zijn we uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan. Daar 4 cm ontsluiting, ik was teleurgesteld want zoveel weeën voor zo weinig. Ben weer in bad gegaan in het ziekenhuis en toen kreeg ik een heftige weeënstorm van 3 uur. Om 18 uur werd de gyn gebeld, want ik was volledig ontsloten en mocht persen. Om 18.54 uur is mijn dochter in bad geboren.
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 29 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 38 weken 3. was het een jonge of een meisje? Jongen 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Ingeleid d.m.v. gel 5. hoeveel woog je kind? 2830 gram 6. hoe begonnen je weeen? Na 2x een dosis gel leek er niets gebeurt te zijn. Ik had wat bloedverlies en net voor ze me wilde opnemen op de kraamafdeling voor een nachtje rust bleek ik wat bloedverlies te hebben. Er bleek een kleine krappe 2cm ontsluiting te zijn. Vliezen werden gebroken en ik kreeg direct een weeenstorm. 2,5 uur later had ik onze mooie zoon in mijn armen! 3 weken geleden bevallen van onze 2e zoon (31 jaar, jongetje, 40 weken, 3685gr) Ingeleid met een ballonkatheter. Omdat alles nog potdicht zat was het plaatsen van de ballon erg lastig. Ik verloor deze dan ook na een paar uur en de volgende dag in het zkh bleek deze niets gedaan te hebben. Toen gel gekregen. Deze leek niets te doen en net voordat ze wilden kijken of ze een 2e dosis konden geven kreeg ik wat menstruatieachtige krampen (het half uur voor de menstruatiekrampjes wel veel op het toilet gezeten), ongeveer een minuutje of 10 na het begin van de krampjes braken mijn vliezen spontaan. De weeen werden ineens ook heel heftig (wel met pauzes er tussen!) en na 40 minuten had ik onze zoon in mijn armen. In totaal dus een bevalling van nog geen uur...
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 25 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 39 weken en 4 dagen 3. was het een jonge of een meisje? Is het nog steeds Een jongen 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Ik werd ingeleid helaas. Ging fluitend naar de VK controle en had opeens een hoge bloeddruk. Tot 2x toe in het ziekenhuis ook dus werd ala direct ingeleid, diezelfde avond nog. Zoontje werd de dag erna geboren. 5. hoeveel woog je kind? 3034 gram 6. hoe begonnen je weeen? Direct eigenlijk na het plaatsen van het ballonnetje. Ik dacht nog; Nou, lekker dan! Dat ding doet zeer! Bleek dat ik dus al vollop bezig was
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 27 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 38+4 3. was het een jonge of een meisje? Jongen 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale bevalling 5. hoeveel woog je kind? 3040 gram 6. hoe begonnen je weeën? Spontaan S'nachts met Onregelmatige soort van menstruatie krampen, werden steeds heftiger en pas savonds bevallen. Al met al wel 15 uur bezig geweest
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 27 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 35.6 3. was het een jonge of een meisje? Meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Keizersnede (ivm stuitligging) 5. hoeveel woog je kind? 2615 gram 6. hoe begonnen je weeen? Vliezen braken toen ik tv lag te kijken op bed. Daarna kwamen de weeen op gang.
Ik was 31, nog net Fender is geboren met 41+4, ingeleid met 41+2 Hij is een stoere knul Ik ben ingeleid met ballonkatheter omdat ik niet tot 42wk wilde doorlopen en er geen enkel teken was dat ik spontaan zou bevallen. Na ruim 2u persen is hij met de vacuumpomp gehaald, bleek zijn handje naast zijn hoofd te liggen. Onze stoere bink woog 4325 gram. Was geschat op 3600 haha Eerste wee was 1juni om 16.15 dmv wee-opwekkers. Ik heb een foto van het ctg met de registratie van de eerste wee erop
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 21 2. hoeveel weken was je toen? 39,5 3. was het een jonge of een meisje? meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? normale bevalling 5. hoeveel woog je kind? 2910 6. hoe begonnen je weeen? Met menstruatie krampen
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 17 2. hoeveel weken was je toen? Precies 40 weken 3. was het een jonge of een meisje? Meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? Normale bevalling 5. hoeveel woog je kind? 2985 g 6. hoe begonnen je weeen? Ik werd wakker van buikkrampen om 00:15 , alsof ik heel nodig naar de grote wc moest en die volgden elkaar steeds sneller op. Bevallen om 06:15.
1. hoe oud was je toen je bevallen was van je eerste kindje? 20 jaar 2. hoeveel weken was je toen? 39.1 3. was het een jonge of een meisje? meisje 4. had je een normale bevalling,keizersnee of werd je ingeleid? normale bevalling.. wel dag van tevoren voor de 2e keer gestript. Zou eigenlijk de dag van de bevalling ingeleid worden vanwege erge bekkeninstabiliteit 5. hoeveel woog je kind? 3105 gram 6. hoe begonnen je weeen? Direct 's morgens na het opstaan, al had ik achteraf gezien de avond van tevoren al lichte weeën. 's nachts gestopt schijnbaar en rond 6u 's morgens begon het weer