Op welk tijdstip testen met ovulatietesten? Hoe doen jullie dat met werk?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gekke vraag: Als je met ovulatietesten gaat testen, moet dat zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip, liefst met de 2e urine, rond 12 uur.

Nou vraag ik me af: hoe doen jullie dat? Als ik moet werken bijv, of als ik op visite ga, nou ja, de alledaagse dingen die vaak buitenshuis moeten. Ik zie mezelf nou niet op mijn werk testen, waar zou ik die natte test dan moeten laten?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik deed het altijd rond 19 u. Het tijdstip maakt niet uit, zolang je het maar niet met ochtendurine doet. En een paar uur van te voren niet plassen en niet teveel drinken.

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Moet dat op hetzelfe tijdstip :$ ?? Ik ga ook beginnen met testen, maar wist dat niet.. ook niet dat t met tweede urine moest.. staat dat in de bijsluiter? Heb de mijne nmlk van zwanger en kids besteld, maar heb ze nog niet binnen. Ik lees met je mee. Misschien word ik er zo wijzer van :)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb ze ook van Z en K. Of het echt met de 2e moet weet ik niet, maar wel dat het dus niet met ochtendurine mag.
    En dus elke dag zo veel mogelijk op hetzelfde tijdstip.

Ik heb vandaag om 12 uur getest, eerste test op cd 11, kan ik dat morgen dan nog verschuiven naar 's avonds?

5. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Je hebt kans dat je dan net je eisprong mist..Vandaar dat ze zeggen dat je beter elke dag op hetzelfde tijdstip moet testen. Wat je wel zou kunnen doen is morgen om 12uur testen en daarna 's avonds. Dan dicht je als het ware het 'gat' ;)

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik werk maar 2 dagen en ik neem ze gewoon mee naar me werk en dat doe ik dan wanneer mijn collega's rond 12:00 uur gaan lunchen.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar waar laat je die natte testen dan? Ik ben wel alleen, maar ben me constant aan het verplaatsen, ik heb geen tasje, dus zou ik ze in mijn zak moeten doen ;)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

okee, is inderdaad een idee.

9. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Gewoon terug in de verpakking en dan onopvallend terug naar je plek en in je tas of jaszak.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

aha, kijk daar zou ik dus zo 1,2,3 niet aan gedacht hebben: goed idee ;) bedankt!

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Toen ik nog tot zes uur moest werken, dan deed ik m'n test gewoon om zeven uur.:)

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dit doe ik dus ook :D

Deel Deze Pagina