Stond onder controle in zh dus om 3 wkn echo Wel pretecho laten doen met 16 wkn.. Kon er mee behangen zowat met zoveel echos kreeg er vaak 1/3 per keer op einde om de 2 wkn echos Vond het altijd onwijs prettig
Hier een pretecho gedaan voor de rest heb ik er genoeg gehad; 6,7,8,9 weken. 12, 16, 20 weken. 28, 30, 32 en 34 weken. Dit ivm voorgeschiedenis
Wij bier mer 7, 9 en 10,5 (termijn), en as maandag maandag met 12 de nekplooimeting. Dan alleen de 20w, maar wij gaan echt wel bij 14/15 en 17/18 ook nog wel loeren hoor. Hahaha
I.v.m. met medische redenen op: 6,7,8,9,10,11,12,20,27,30 en nog 2 op 33 en 36. Pretecho op 16 (met alle ouders ) en 25 weken (3d)
Hier ook medische indicatie en elke 2 weken een echo. Nu 2 gehad met 7 weken en 9 weken, volgende week termijnecho 10+2. Daarna 12 weken nekplooi en ik mag tussen door ook nog komen als ik daar behoefte aan heb.
Bij beide zwangerschappen hebben wij als pretecho een geslachtsbepaling laten doen, verder niks. Bij de verloskundige kreeg ik twee echo's, bij deze zal ik nog een groeiecho krijgen. Ik vind het heel leuk om het kindje te zien, maar heb er niet zoveel behoefte aan om extra pretecho's te laten doen. Na de bevalling hebben wij nooit meer naar de echo's gekeken.
Bij beide zwangerschappen 1x een 4D echo. Nou heb ik bij de tweede ook meer dan twintig echo's gehad dus dan ga je niet zo snel zelf meer.
Wij 2 geslachtsbeping rond de 16weken en wilde een 4d echo maar vergeten te plannen dus komt er nu niet meer. Beetje dom. Verder heb ik dus we om de 2 weken echos maar die zijn medisch. Checken van de cerclage en mogen dan wel altijd ook even naar de kleine spieken. 😍
Ik heb een echo gekregen bij 7 weken (hartje kijken), bij 11 weken (termijnecho) en bij 12 weken (combinatietest/nekplooimeting). De volgende echo is een echo met 17 weken en daarna de 20 weken echo. We willen wel een 3d echo laten maken rond de 26 weken.
Bij mijn oudste 7 weken kijken of er geen goede zwangerschap was 10 weken termijn echo 12 weken combinatietest 20 weken 30 weken pretecho Jongste 5 weken ivm miskramen 6.5 weken ivm onduidelijk 5 weken echo 8 weken ( pretecho) 10 weken combinatietest 11 weken ivm hoge cromosonen afwijking( erasmus mc) 12 weken termijnecho 15.5 weken pretecho geslachtsbepaling 16 weken extra check ivm voor en laagliggende placenta 20 weken 24 weken ivm groei ( broer dysmatuur geboren 39.3) 26 weken groei 28 weken groei en placenta 32 weken groei en placenta ( placenta opgeschoven jippie) 36 weken groei 36.3 echo+ ctg ivm minder leven voelen 37 weken precies ingeleid en geboren Onze kleine mooie meid 44 cm en 2505 gram Zoon dus 5 echo s en dochter 15!!
Ik ben nu 17+5 en ik heb a.s. maandag een pretecho met geslachtsbepaling. Verder heb ik de eerste echo gehad en nog een revisie echo aangezien hummel niet goed wilde gaan liggen. Dan hebben we nog een 20 weken echo en rond 24 weken nog een pretecho. Als het goed is verder niet Maar moet wel toegeven dat ik erg blij ben met de pretecho's het is nu even geleden en ben wel weer kei nieuwschierig! zeker omdat je t nu goed begint te voelen
Heb niet zoveel met echo (behalve dan de geruststelling dat het hartje klopt en dat er geen grote afwijkingen zijn). Heb dan ook nooit zelf betaald, zonde van mijn geld. Heb er wel meerdere gehad, bij alle zwangerschappen. Nr 1: termijnecho, 20 wkn echo, groeiecho's bij 28, 32, 36 wkn, controle-echo's (bijna wekelijks) vanaf week 35 ivm hypertensie, klachten, macrosomie en later ook dreigende serotiniteit. Nr 2: termijnecho (teruggezet), controle bij 12 wkn ivm terugzetten, 20 wkn echo, controle 28 wkn ivm afwijking bij 20 wkn, groeiecho's vanaf 30 wkn. Liggingsecho bij 35 en 36 wkn (stuit). Controle-echo 2x week vanaf 40 wkn ivm dreigende seroniteit. Nr 3: termijnecho, controle echo bij 12 wkn (mede ivm HG klachten), 20 wkn echo, groeiecho's vanaf 30 wkn, liggingsecho's vanaf 34 wkn (dwarsligging).
Bij de oudste 2 pretecho's laten doen. Rond 16 weken voor het geslacht en met 26 weken een 3D. Tweede zwangerschap alleen rond de 16 weken een pretecho voor het geslacht. Na de 20 weken had ik om de twee weken, en later elke week, een echo.
wij hebben geen pretecho's laten maken maar ik heb wel 1week een babywatcher in huis gehad dus kon toen elke dag spieken (was een fb actie, betaalde toen alleen de verzendkosten, anders had ik het niet gedaan)
Ik heb met 9 wk en termijn echo gehad. Dan met 16 weken heb ik er 1 gepland. En 20 wk echo ook gepland. Dat is het. Zou wel meer willen..maarr ik vind nu met werk erbij en 2 kinderen thuis en afspraken hier en daar de weken super snel gaan. Nu over 3 wk weer een echo. Eerst vakantie daarna 2 wk en is de echo er al. Kan niet wachten om even te mogen kunnen hopen we..te spieken wat de kleine heeft. Een pipi of schelpje😂😂 Noem het ff zo.