Ik ben nu 26wkn zwanger en 'pas' 3 kilo aangekomen. Maar ben van mezelf al dik en denk dat dat wel meespeelt.
ik ben van 55 kg naar 66,5 nu gegaan. in totaal dus ruim 11 kg. maar was ook te mager en eet nu als een trekpaard!
Virginie83 schreef: Had ook wel enorm opgezwollen voeten en benen toen, kan dat ook iets aan het gewicht doen? ------------------------------- Ja zeker! Ik hielt ook ontzettend veel vocht vast (echt heel veel)! Hele dikke voeten,benen,armen,handen, hoofd . En dat telt dan zeker mee in gewicht!
Bij de eerste ben ik 20 kilo aangekomen en bij deze zit ik nu op 15, bij waren de meeste kilo's gelijk weg na de bevalling.
nu met 17 weken ben ik 2 kilo afgevallen. Ik eet gewoon en begin ook al een behoorlijk buikje te krijgen, maar kwa gewicht komt er niks bij.
hello, ik ben 28 weken en 3 kg aangekomen.. moet ook niet zo veel worden bij mij ik ben al stevig van mezelf! XxX
Hoi, Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap 27 kilo aangekomen en mijn tweede 34 kilo.... Nu zwanger van de derde en tot nu toe nog niets aangekomen, let er best wel op. Ik vind het niet zo erg als ik veel aankom, ik weet dat het er na een paar weken weer af is.
Bijna 22 weken en 4 kilo erbij. Ben niet misselijk geweest en eet voor mijn gevoel meer dan normaal en heb ook al een behoorlijke buik. Dus zo gezien is 4 kg niet echt veel.
Ik ben nu ruim 24 weken zwanger en ben 10kg aangekomen. Ik ben zelf slank en lang ben 1,83 en woog voor mijn zwangerschap 68 kg
Ik ben nu 20 weken zwanger en 6kg aangekomen. Ik was 43 kg (bij 1.60m). Ik at vooral in het begin van de zwangerschap meer vettigheid dan vroeger, maar nu eet ik weer normaal, iets meer van de warme maaltijd dan voorheen. Mijn gyne zei wel dat magere vrouwen in het begin vaak een inhaalbeweging maken; dus ik ben benieuwd of er in de 2de helft van mijn zwangerschap ook zo snel kilo's gaan bijkomen.
Wat een verschillen allemaal zeg! De 1 is met 10 weken op 3 kilo, de ander pas bij 30 weken. Maar een hoop heeft ook te maken met je bouw denk ik, hoe zwaar je was voor de zwangerschap (en ook lengte). En vocht inderdaad, ik houd ook veel vocht vast (hoewel je het niet zou zeggen als je ziet hoe vaak ik soms naar het toilet ga) Het valt op dat tot nu toe de 5 kilo in elk geval niet eerder dan bij 20 weken wordt bereikt. Met 12 weken zit ik op 2,5 kilo, dus er mag niet veel bijkomen de komende 8 weken! Lastig, ik ga nl. op vakantie en ben gek op uit eten gaan...(en schrijf dit bericht met een zak m&m's naast me, zucht ).
Met 35 weken was ik 13 kilo aangekomen...Met 36 weken ben ik bevallen dus weet niet wat ik toen woog... Liefs xxx, Debby
Ik ben 19 weken zwanger en ongeveer 6 kilo aangekomen, volgens mij zit ik mooi rond het gemiddelde hier. Ik was ook al bang dat het te snel zou gaan met de kilootjes...