ik was voor dat ik op vakantie ging 7 kilo aangekomen.Nu ben ik donderdag thuis gekomen.Nou ben ik 2 kilo afgevallen. ik snap er niks van! groetjes sarita
Voor mijn zwangerschap woog ik 65 kg.. In de eerste 3 maanden ongeveer ben ik 5 kilo afgevallen.. En dat zit er nu wel weer aan maar verder ben ik nog geen kilo aangekomen!
Ben nu bijna 24 weken en ben net aan 5 kilo aangekomen. Valt aardig mee denk ik....Maar wat niet is, kan nog komen, dus ik let maar wel een beetje op.
Ik ben 17 weken en 3 dagen zwanger, nog maar 2 kilo aangekomen maar mijn buik is wel enorm gegroeid, net alsof ik een voetbal heb ingeslikt :O
ik ben 1,66 woog 83 (ben net voor de zwangerschap 12,5 kilo afgevallen) en weeg nu zo 89 dus 21 wk en 6 kilo erbij. ik heb idd wel meer eetbuien als normaal. en voor de zwangerschap dronk ik alleen maar water thee melk en koffie en roosvicee.maar sinds ik zwanger ben ben ik gek op fanta en taxi....en gek op snoep,koek noem maar op. vanavond weer gezellig uit eten.ach moet kunnen denk ikz o af en toe.. hoop t er na de zwangerschap vannaf te krijgen hoor.
Bij de eerste zwangerschap in totaal 16 kilo aangekomen 2e zwangerschap 14 kilo en nu, 22 weken zwanger : 7 kilo aangekomen
ben nu 25 weken zwanger voor mijn zwangerschap woog ik 65 kg en ben 1.65 lang eerste 3 maanden van mijn zwangerschap 4 kilo afgevallen zat op 61 en vanaf de 12de week ongeveer 6 kilo aangekomen weeg nu 67 ben benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen aangezien ik laatste tijd verslaafd ben aan zoetigheid
Bij mij leek er eerst niets bij te komen, maar ben nu met bijna 19 weken toch al 4 kilo aangekomen )-: Eigenlijk wil ik nu toch wel wat meer gaan opletten, want ik ben van mezelf al vrij stevig en heb geen zin om een tientonner te worden..
ik was bij de eerste ongeveer 70 kilo en ben 1,79 en ben dus tussen de 70 en 80 kilo gebleven bij de meiden en bij de jongens kwam ik meer aan tussen de 80 en 90 kilo was ik dan. Precies weet ik niet hoeveel kilo,bij Diego was ik 70 kilo en ben 13 kilo aangekomen liefs beeby
hoi hoi ik ben nu iets meer als 28 weken zwanger en ben tot nu toe 1,8 kilo aangekomen. vandaag net een 2de groei echo gehad en de kleine is ongeveer 933 gram. groetjes sandra
Woehoe, net terug van vakantie en voor het eerst sinds weken weer op de weegschaal gestaan.....nu 16 weken en 5 kilo totaal aangekomen! Gaat dus alweer veel harder dan ik wil. Vandaag veel nieuwe zwangerschapskleding gekocht en dat stimuleert me om op mijn gewicht te gaan letten nu. Ik wil niet over een maand alweer op de stoep staan bij de winkel omdat het alweer niet meer past
Ik ben 15 weken en 2 kilo aangekomen. Hoop toch echt niej dat k veel meer aankom haha. Maarja zal wel gebeuren. Hoorde wel van mensen dat k aardig slank was gebleven en tis echt alleen bij me buik . Nou eet ik ook niet voor 2 . En ook niet alles waar ik zin in heb dus dat scheelt weer denk ik.
eerste kindje, 1.75m, begingewicht 72 kilo week 15: + 12 kilo week 18: + 14 kilo week 20: + 17 kilo week 21: + 20 kilo week 28: + 24 kilo
Hmm, begon met 71 kg en ben 1.70 lang. Weeg nu al 84kg dus 13 kg aangkomen..... Maar ja de een komt toch meer aan dan de ander dus ik maak me er maar niet te druk om. Let wel op wat ik eet anders loopt het helemaal de spui gaten uit! groetjes, Mayke
ik let totaal niet op wat ik eet,ben 13 kg aangekomen.maar alleen mijn buik.net als mijn vorige zwangerschappen trouwens.
Ik was in de zwangerschap van 53kg naar 70kg gegaan het meeste was vocht, wat ik nu weeg geen idee schat het ergens op de 60kg ofzo (heb geen weegschaal)
ik was voor de zwangerschap 55 kilo en 1.67 cm tijdens mijn zwangerschp 65 kilo en 1.67 cm en nu 58 kilo en 1.67 cm