bij mijn eerste zwangerschap woog ik 95 en op het eind 116 dus dat is 21 kg aangekomen daar was ik naar de bevalling 13 van kwijt en toen ben ik ruim 25 kg afgevallen,en nu met stoppen van de pil woog 83 toen ik zwanger raakte 89 en maar sinds dat ik zwanger ben nu 10 kg en zullen er wel meer worden maar ik moet zeggen dat ik het nu niet erg vind het is toch zo. Ik eet niet bijzonder veel ook niet van de slechte dingen alleen in het begin maar nu niet meer maar ik kom toch aan,mijn buik groeit bijzonder mooi vind ik ook al ben ik wat gezet bij de eerste draagde ik rond en nu naar voren, we zien wel ik houd me er niet zo mee bezig en straks als de bevalling achter de rug is en ik me weer fit voel gaan we er weer tegen aan. Groetjes jeslin
Bij 15 weken ongeveer 3 kilo erbij.(was in het begin wel ongeveer 1,5 kilo afgevallen ivm misselijkheid)
Ik heb nog drie weken te gaan, maar ben tot nu toe rond de 16 kilo aangekomen, ben er zeker niet trots op (zeg maar gerust dat ik er enorm van baal) maar weet ook dat ik (niet buitensporig) maar op z'n tijd wel lekker gegeten en gesnoept heb tijdens de zwangerschap.
ik ben nu ruim 16 weken en ben nog niet aangekomen maar ben ook veel niet lekker geweest hoop dat het snel weg is gaat al iets beter en zal dan wel wat sneller gaan ! Nou ben ik al flink aangekomen voor mijn zwangerschap i.v.m. stoppen met roken dus hoop het wel in de hand te kunnen houden ! Maar ik wil ook genieten hoor ...
hoi hoi hier voor zwangerschap 55 kilo bij 157 lengte nu 68 kilo bij 34 weken zwanger dus +13 kilo ben benieuwd wat er nog bij komt groetjes
Voor mn zwangerschap woog ik 57 kg bij een lengte van 165 cm. Nu, bij 12 weken zwangerschap al 3(!) kilo erbij gekomen!