Zondag gehoord dat we geen bevruchting hebben in onze 2e ivf poging. Verdriet is groot. Vandaag was ik vrij omdat we gehoopt hadden op terugplaatsing. Nu mijn bedtijd nadert zie ik er zo tegenop om morgen te gaan werken. Wil best wat doen, maar kan geen gezeur aan mijn kop gebruiken. En ik heb ook geen zin om mijn collega's al in te lichtend. Hebben jullie je wel eens ziekgemeld om gewoon even bij te komen?
Ja heb ik wel eens gedaan, en is soms heel verstandig om op te laden na zulk nieuws. Je moet jezelf niet voorbij lopen!
Ik zou dat in zo'n soort situatie zeker begrijpen.. Denk dat er van werken weinig terecht zou komen.. Je moet goed aan jezelf denken.. het is niet zomaar iets..
Hoi ook ik heb me ziekgemeld na teleurstellingen. Als reden uiteindelijk bekend wordt staat niemand daar van te kijken...volop begrip. Ben zelfs keer naar huis gestuurd om tot mezelf te komen. Ik zou het even laten bezinken en je min een dagje ziekmelden. Het is niet alleen lichamelijk een zware tijd, maar ook psychisch. Als je baas dat niet begrijpt, kan je altijd nog gesprek aangaan met bedrijfsarts, die snappen dit soort dingen wel en kunnen evt met je baas praten. Ik voel me helemaal schuldig nu met m'n "gezeur" in mijn forum . Heel veel sterkte meis en doe idd wat je gevoel zegt het is niet niks allemaal..... Dikke knuffel
Lastige beslissing die alleen jij kan maken. Vooral de goedbedoelde opmerkingen komen nu dubbel zo dwars aan, maar wel confronterend. Als je gaat werken zeg het tegen je baas dat je er niet helemaal bij bent met je hoofd, neem aan dat hij/zij ervan op de hoogte is. Ze gaan er toch wel naar vragen. Welke keuze je ook maakt jij moet je er lekker bij voelen. Sterkte met het verwerken en maken van je keuze x
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Ik heb me vanmorgen toch maar ziek gemeld. Vond het erg lastig, want ik ben zo'n type die vindt dat als je kunt werken je dat ook moet doen. Tja, en ik kan het wel. Maar als iemand 'boe' roept begin ik al te huilen. En dat vind ik dan weer wat minder Mijn leidinggevende is een topper. Ze vond het geen probleem. Dat lucht wel op. Ben nu heerlijk in huis de boel een beetje aan het opvrolijken.
Goed zo! Dat half doorgaan schiet ook voor alle partijen niet op. Probeer jij maar een beetje tot jezelf te komen. Als je voorraad eitjes te laag is, wel naar laten kijken hoor! En vragen of ze je volgende IVF/ICSI poging kunnen optimaliseren.
Wat ontzettend vervelend (zacht uitgedrukt) dat er geen bevruchting is. Lekker aan jezelf denken vandaag! Je hoofd moet ook rusten bij groot verdriet. Ik heb me al meerdere malen voor "psychische klachten" ziekgemeld, en zoals je hier leest ben je zeker niet de enige. Voel je niet schuldig!!! Lichamelijk ben je misschien in staat te werken maar je moet je hoofd er ook bij kunnen houden. Heel veel sterkte meis.