Als jij en je man beide 100% zeker zijn dat het geen problemen oplevert, zou ik het doen. Mijn man heeft een vriend waar ik enorm nieuwsgierig naar ben. Mijn man vindt het prima, maar ik sta er zelf niet achter. Maar wij hebben een verleden van vreemdgaan dus ik zou het nooit doen. Want ik denk dat ons huwelijk het niet overleefd. Mijn begrijpt me hoor, maar ik zou het zelf niet volhouden. Maar er is ook geen verliefdheid in het spel (zo leuk is hij ook weer niet😂 dus misschien dat ik er daarom zelf zo in sta. Maar de nieuwsgierigheid begrijp ik wel en zolang jullie eerlijk zijn naar elkaar hoeft het natuurlijk geen probleem te zijn.
Als je nou vrijgezel was denk ik: go for iT.. Maar omdat je in een relatie zit zou ik het echt niet doen. Alles lijkt nu heel spannend, totdat dadelijk 1 van de twee meer wil of je vriend het achteraf toch niet zo Oke vindt.. Ga lekker een filmpje kijken samen ofzo
Als je man het goed vind en jij en je beste vriendin zijn nieuwsgierig naar elkaar dan zou ik ervoor gaan. Ik vind vrouw-vrouw toch anders dan vrouw-man. Waarom kan ik niet uitleggen, persoonlijk gevoel. Daarom zou ik ook geen angst hebben voor mn relatie.
Ik zou hier zelf niet aan beginnen. Als je gevoelens voor haar krijgt dan gaat het een grote strijd voor je worden.. in mijn ogen is sex sex, maakt niet uit of dat met hetzelfde geslacht is of het andere geslacht, dit valt naar mijn mening dus niet onder onschuldig experimenteren dus denk ik dat het verstandig is om van te voren afspraken hierover te maken en van te voren bespreken met je man wat hij er van zou vinden als jullie in herhaling gaan treden in de toekomst en of jullie relatie sterk genoeg is om dat aan te kunnen.. ook is het zo dat hij door jou een vrijbrief te geven, zelf misschien in de toekomst vind dat hij ook een vrijbrief mag wat betreft sex met anderen, en ik denk dat je voor jezelf na moet gaan of jij daarmee zal kunnen leven. Mijn vriend zou het in ieder geval never nooit goed vinden, hij zegt daarbij ook altijd "wat jij mag of doet, dat mag en doe ik ook". Als jullie hier allebei 100% achter staan en ook akkoord gaan met de eventuele gevolgen voor jullie relatie en gezin, dan moet je gewoon je gevoel volgen.
Bedankt voor al jullie reacties. Ik snap dat sommige het niet zouden doen hoor. Ik weet ook nog niet 100% Zeker of ik het ga doen, misschien haak ik tijdens het moment suprême wel af. Ik heb de vrijheid gekregen om het te doen, afhankelijk van de stemming en het moment zie ik wel wat er gebeuren gaat. Ik ben niet bang dat er gevoelens bij komen. We hebben al meerdere malen met elkaar gezoend en ik en zij hebben daar nooit meer qua gevoel achter gezocht. Als mijn vriend het uiteindelijk toch niet oké vind of 1 keer is goed maar niet vaker respecteer ik dat en doe ik niks. Ik overleg alles en als er iets is dan weten we van elkaar dat we erover praten samen.
Ik zou zoiets eerder met een vreemde doen in plaats van met je bf. Maar het is fijn dat jullie zoiets samen kunnen bespreken en jouw vriend zijn goedkeuring heeft gegeven.
Je hebt al veel tips gehad. Maar ik wilde nog even zeggen dat ik het heel knap vind dat je hebt verteld aan je vriendin en man! Als ik gevoelens/ nieuwsgierig zou zijn over een ander, zou ik het zeker niet zeggen en wachten tot het weg gaat
Ik vind vrouw vrouw ook anders. Mijn man denkt daar ook zo over. Alleen denken gevoelens niet in man/vrouw hokjes. Straks word 1 van de 2 verliefd en loopt de vriendschap daardoor stuk. Dat zou toch wel zonde zijn. Edit. Lees net dat je niet bang bent voor gevoelens. Dan zou ik zeggen ga ervoor en geniet. Je leeft maar 1x. En ik heb altijd geleerd. Beter spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt dat je iets niet hebt gedaan. 👍
Als je vriend het echt geen probleem vindt en jij bent er zeker van dat jij en je vriendin gewoon nieuwsgierig zijn en er verder geen gevoelens bij komen kijken......why not? Totaal niet mijn ding, zou er niet aan moeten denken iets met een vrouw te moeten doen, maar doe lekker je ding. Je leeft maar 1x toch. Ben nu alleen wel héél nieuwsgierig naar hoe dit afloopt hahaha
ik heb het met toestemming gedaan van mijn man / toen nog vriend. als vrouwen onderling en een trio met manlief erbij. gewoon omdat we nieuwsgierig waren het is prima bevallen we hebben het geprobeerd en de nieuwsgierigheid is over. (de trio trouwens niet mijn man wist niet echt waar die het zoeken moest) als je zeker weet dat het geen problemen geeft in je relatie gewoon doen als je je er fijn bij voelt. we hebben hier wel specefiek iemand voor gezocht geen vriendin ofzo maar vriendschappelijk is het wel een vriendin geworden.
Zou je man het ook goed vinden als het een andere man zou zijn? Ik vraag mij dat altijd af. Man of vrouw het blijft gewoon se.ks met een ander, daar moet je relatie wel tegen kunnen. Hoe dan ook, have fun!
Maar juist als je je nergens voor schaamt bij haar hoef je toch ook niet bang te zijn dat je het verkeerd doet. Ik heb geen ervaring maar ik denk dat het gewoon vanzelf gaat. Heeft zij wel ervaring dan?
Ik ben ook wel benieuwd, ik ben ergens diep van binnen ook wel eens benieuwd naar seks met een vrouw. Maar ik heb een man die het niet zou goedkeuren en ken ook niemand waarmee ik denk van ja met jou wil ik dat.
Nee ook niet. Ik heb toevallig afgelopen nacht wegens omstandigheden bij haar geslapen. Oh man ik voelde gewoon de hele tijd kriebels om wat te doen haha. Ze lag tegen me aan, we hebben gewoon geknuffeld enzo en toen we gingen slapen zat ze aan me kont en zei ze "Ik snap wel waarom mannen zo van billen houden. Je kont is zo lekker zacht" En toen kneep ze er in. ze zei ook voor de grap waarom zoen je me niet? Maar toen schoot ik in de slappelach (kwam niet meer bij) dus er is verder niks gebeurd behalve knuffelen. Maar ik wil wel.. word nog wag vrijdag haha
Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik vind het ook gevaarlijk en snap niet dat een man zoiets goed keurt. Als ik jou zo hoor praten dan komt er toch meer bij kijken heb ik het idee, ook bij je vriendin. Ik zou er echt mee oppassen. Zelf heb ik niets met vrouwen. Sowieso is mijn libido niet zo enorm hoog en heb ik geen behoefte aan seks met een ander. Als ik dat wel zou hebben dan zouden er gevoelens bij komen kijken. Wel vind ik het af en toe een gek idee dat mijn man "in principe" de laatste man is met wie ik intiem ga zijn en daardoor vraag ik me wel eens af hoe het met een andere man zou zijn. Maar die grens zou ik nooit over gaan ook al zou mijn man het prima vinden.